GRIP 2 Vlucht MH17 onderweg van Schiphol naar Kuala Lumpur neergeschoten - Oekraine 17-07-2014

Auteur Topic: GRIP 2 Vlucht MH17 onderweg van Schiphol naar Kuala Lumpur neergeschoten - Oekraine 17-07-2014  (gelezen 200893 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Thor

• Senior gebruiker
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Die OVSE waarnemers zijn al geruime tijd in Oekraine vanwege de gevechten. Waarschijnlijk zitten ze daar ergens dicht in de buurt en nemen ze de boel op totdat de echte onderzoekers/deskundigen daar aankomen.

cornevdijk

• Senior gebruiker
 [URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?i

Dinges

• Senior gebruiker
Citaat van: Wout link=msg=1284324 date=1405675821
En dat allemaal (speculatiemodus aan) omdat een amateuristische bedienaar van zeer zwaar luchtafweergeschut een militair vliegtuig niet kan onderscheiden van een lijnvlucht op 30.000 voet.

Dit was inderdaad ook mijn eerste gedachte. Een veel te zwaar wapen in verkeerde handen.

DaMook

• Senior gebruiker
  • BHV'er
Ik hoop echt dat Rutte zijn woord houd en alles op alles zet om de dader(s) voor het internationaal gerechtshof te krijgen. Deze oorlogsdaad tegen burgers moet gewoon bestraft worden.

En er zat een kennis van me in het vliegtuig, niet heel dichtbij, maar altijd gezellig als ik hem weer eens tegenkwam.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)

pascal

• Forum gebruiker
Damook ook voor jou sterkte blijft een tragisch verlies.

guest12562

• Gast
Tis alleen jammer dat Nederland op internationaal niveau niet mee doet, ondanks deze ramp die voor Nederland grote impact heeft zal dit er niet toe bijdragen dat dit verandert. Rutte en Timmermans laten altijd de pootjes naar de grote der aarde hangen en Nederland is te veel afhankelijk van deze groot machten.

DaMook

• Senior gebruiker
  • BHV'er
Citaat van: Breathe link=msg=1284462 date=1405712938
Tis alleen jammer dat Nederland op internationaal niveau niet mee doet, ondanks deze ramp die voor Nederland grote impact heeft zal dit er niet toe bijdragen dat dit verandert. Rutte en Timmermans laten altijd de pootjes naar de grote der aarde hangen en Nederland is te veel afhankelijk van deze groot machten.

Tsja, Obama heeft wel toegezegd als lange partner van nl dat ie er alles aan doet, maar een nieuwe oorlog beginnen niet denk ik.

Maar voor mijn part laten ze SF het land infiltreren en dan onder dekking van een afleidende aanval de daders pakken. Ik ben geen stateeg, maar volgens mij kunnen onze legers toch echt wel heel bijzondere dingen (osama vinden en oppakken/afmaken).
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)

Dinges

• Senior gebruiker
Laten we ons niet met de te nemen maatregelen, sancties, evt. aanvallen of andere ellende gaan bemoeien. Op hoger niveau wordt er vast heel hard gewerkt momenteel.. daar moeten we op vertrouwen.

DaMook

• Senior gebruiker
  • BHV'er
Citaat van: Dinges link=msg=1284464 date=1405713333
Laten we ons niet met de te nemen maatregelen, sancties, evt. aanvallen of andere ellende gaan bemoeien. Op hoger niveau wordt er vast heel hard gewerkt momenteel.. daar moeten we op vertrouwen.

Ben ik het wel mee eens. Ik stop er nu ook mee dus.

RIP maat en alle andere, en sterkte aan alle nabestaande. Heb ik zojuist maar op condoleance.nl gezet, meer kan ik niet doen.

Renee

• Instructeur A/AM/B
  • Junior gebruiker
  • **
  • geïnteresseerde
dodental Nederlanders inmiddels bijgesteld naar 192

Sterkte voor iedereen die een bekende heeft verloren...