GRIP 2 Vlucht MH17 onderweg van Schiphol naar Kuala Lumpur neergeschoten - Oekraine 17-07-2014

Auteur Topic: GRIP 2 Vlucht MH17 onderweg van Schiphol naar Kuala Lumpur neergeschoten - Oekraine 17-07-2014  (gelezen 200943 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Shire

• Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • Back to the sixties.
Citaat van: Caprice 9C1 link=msg=1285431 date=1406138256
Wat de NOS meldde was dat bij elke volgende aankomst van slachtoffers één of meerdere vertegenwoordigers van het kabinet aanwezig zal zijn

Vandaag is Minister Schippers (VWS) aanwezig op Eindhoven.
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV

pascal.p

• Fotograaf
  • Junior gebruiker
  • **
    • pp-fotografie
De reden dat de wagens op het het laatst 16 was en daarna 4 komt omdat er in de hercules 16 slachtoffers lagen en in het australische vliegtuig 24 slachtoffers lagen. dit had  niks te maken met het merk of iets dergelijks.

mark hes

• Senior gebruiker
Citaat van: pascal.p link=msg=1285530 date=1406201990
De reden dat de wagens op het het laatst 16 was en daarna 4 komt omdat er in de hercules 16 slachtoffers lagen en in het australische vliegtuig 24 slachtoffers lagen. dit had  niks te maken met het merk of iets dergelijks.
Tijdens de ceremonie in Eindhoven waren de eerste 20 voertuigen Cadillacs, de 16 volgende waren Mercedes, en de laatst 4 waren Lincolns, naar mijn mening bewust zo uitgekozen en ik vond dit er erg netjes uitzien.

In de rouwstoet reden de Lincolns en een klein aantal Cadillacs door elkaar, achteraan in de stoet mee, ze reden niet in de volgorde van de ceremonie maar dat maakt het niet minder indrukwekkend.

Gast

• Gast
Citaat van: pascal.p link=msg=1285530 date=1406201990
Correct, had niets met de hoeveelheid en types voertuigen te maken, de Hercules had maar 16 kisten aan boord.

pascal.p

• Fotograaf
  • Junior gebruiker
  • **
    • pp-fotografie
En hoe ik dat weet is omdat er zelf gisteren bij was en het heb gevraagd aan iemand van de koninklijke marechaussee die ons bijstond die dag.. dus heeft niks te maken wat betreft merken en type auto's

mark hes

• Senior gebruiker
Citaat van: pascal.p link=msg=1285541 date=1406204472
En hoe ik dat weet is omdat er zelf gisteren bij was en het heb gevraagd aan iemand van de koninklijke marechaussee die ons bijstond die dag.. dus heeft niks te maken wat betreft merken en type auto's
maar ze hebben in de 3 colonnes wel mooie gelijke voertuigen uitgekozen

pascal.p

• Fotograaf
  • Junior gebruiker
  • **
    • pp-fotografie
Citaat van: mark hes link=msg=1285542 date=1406204635
maar ze hebben in de 3 colonnes wel mooie gelijke voertuigen uitgekozen

dit is vermoedelijk op het allerlaatst moment gebeurd want er was namelijk eerst sprake van dat er 60 slachtoffers naar nederland zouden en er bij eindhoven dus ook 60 rouwauto's klaar stonden. maar eerlijk gezegd stond mijn hoofd daar niet naar om op het merk auto te letten.

mark hes

• Senior gebruiker
Citaat van: pascal.p link=msg=1285543 date=1406204895
dit is vermoedelijk op het allerlaatst moment gebeurd want er was namelijk eerst sprake van dat er 60 slachtoffers naar nederland zouden en er bij eindhoven dus ook 60 rouwauto's klaar stonden. maar eerlijk gezegd stond mijn hoofd daar niet naar om op het merk auto te letten.
begrijpelijk, ik ben nogal van de details en spaar fotos van rouwautos, dus vandaar  e050.  dank voor de achtergrond informatie.  ;)

Thor

• Senior gebruiker
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
'Kabinet komt met brief over politiemissie Oekraïne'
http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/3836552/kabinet-komt-met-brief-politiemissie-oekraine.html

Nederland moet toestemming vragen

Voordat van een dergelijke missie sprake kan zijn, moet Nederland eerst toestemming vragen aan de leiders van de Volksrepubliek Donetsk. Dat zei Sergej Kavtaradze, een woordvoerder van de eenzijdig uitgeroepen volksrepubliek, donderdag. De separatisten zeggen niet principieel tegen een politiemissie te zijn.

Het is de vraag of Nederland, of welk ander land dan ook, bereid is de separatisten om toestemming te vragen. De leiders van de separatisten in Donetsk om toestemming vragen komt impliciet neer op een erkenning van hun gezag.

Sebosch

• Forum gebruiker
  • 112 als elke seconde telt
Het eerste vliegtuig (NAF24) cirkelt momenteel in de CTA van Volkel. Ik denk wachtend op het australisch toestel.