Als prio 1 betekend dat alles er op en aan gaat EN je door alles daadwerkelijk op en aan te gooien bent in gedekt tegen aansprakelijkheid als het onverhoopt toch mis gaat dan gooi je volgens mij ook midden in de nacht alles op en aan.
Behalve je aansprakelijkheid afschuiven (wat volgens mij ook niet helemaal waar is maar dat aan het einde) krijg je ook meer toeschouwers :-))) en wanneer je 3x in een week naar de zelfde klant moet onder prio 1 en je komt 3 x per week voor jan met de korte achternaam en je toeschouwers gaan klagen moet je die klagers niet naar de minister verwijzen maar naar je klant, die moet zijn alarmsysteem goed voor elkaar hebben mij is geleerd klachten (over geluidsoverlast) aan te pakken bij de bron en dat de brandweer midden in de nacht alles aan heeft is volgens mij niet de bron maar het gevolg !!!
Ik zie dus het hele discussiepunt niet
PRIO 1 is gewoon alles 24 x 7 om 3.00 uur maar ook op zondag om 10.05 als meneer pastoor begint te preken (en dat bedoel ik dan als het verstoren van de zondagsrust want die is in sommige plaatsen nog belangrijker dan de nachtrust)
PRIO 2 is dan van sorry mede weggebruikers maar ik ben wat haastig omdat ik wil voorkomen dat ik straks met toeters en bellen moet gaan rijden dus als het even kan wil ik er graag even langs, tja ik heb maling aan dit inrijverbod want anders moet ik zover omrijden dat ik straks evengoed weer alles aan moet doen omdat ik te lang onderweg was.
PRIO 3 is dan Meneer / mevrouw we komen er maar dat kan nog ff duren want het is gruwelijk druk op de weg
Wat betreft het afschuiven van de aansprakelijkheid bedoel ik dat je met alles op een aan wel een voorrangsvoertuig mag zijn maar ook voor een voorrangsvoertuig geldt de regel VOORRANG KRIJGEN IS EEN RECHT en voorrang verlenen is een plicht, volgens de nederlandse wegenverkeerswet mag je NOOIT voorrang nemen (en het afdwingen is dus nemen) OGS is dus om aan te geven: "IK HEB HAAST MAAKT U RUIMBAAN VOOR MIJ"