Ik vind het allemaal wel erg ver gezocht. Is het een beschermde titel? Lijkt me niet.
Het is heel iets anders wanneer je zegt arts te zijn en dat niet bent. Wanneer daar een dergelijke straf voor wordt opgelegd kan ik het me voorstellen. Dit blijkt echter niet het geval. Een geschorste arts kan gewoon doorwerken, ondanks fouten en uitspraken heeft het recente verleden uitgewezen.
Met het bordje Brandweer fotograaf geef je precies aan wat je doet lijkt mij: De brandweer fotograferen. Daar is niets mis mee lijkt me.
Als het om het logo gaat, heeft justitie nog een lange weg te gaan en een hoop werk te verzetten. Hoe zit het met mensen die een sticker op de auto hebben met het brandweer logo?
Onlangs kreeg ik bij een bestelling via de brandweerwinkel, een collectie stickers van de brandweer cadeau, loop ik ook risico wanneer ik die opplak?
Ik zou een hoger beroep met vertrouwen tegemoed zien, het kan toch niet zo zijn dat de rechterlijkemacht haar tijd verdoet met dergelijke flauwekul en daardoor geen tijd heeft voor serieuzere zaken.