Gebruik van brandweerlogo's/brandweerbordjes door (regionale) brandweerfotografen

Auteur Topic: Gebruik van brandweerlogo's/brandweerbordjes door (regionale) brandweerfotografen  (gelezen 56841 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Veel brandweer mensen hebben idd een sticker/bordje/vaantje in hun privé auto. Vind ik altijd wel bijzonder, dit zie je bij ambulance medewerkers zelden en bij politiemensen nooit.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Jos v L

• Senior gebruiker
  • Dbbo & Vrw Brandweer
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1285436 date=1406139441
En hoeveel procent van de gewone brandwachten heeft brandweerstickers, logo's of andere poespas op z'n auto? Heel veel in ieder geval.

Poespas weet ik niet, ken wel genoeg collega's die inderdaad een bordje of sticker hebben...  Maar we zijn dingen door elkaar aan het halen.
In het geval van Marcel ging het over het aanwezig zijn bij een incident met een voertuig voorzien van optische signalen en belettering.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.

Jos v L

• Senior gebruiker
  • Dbbo & Vrw Brandweer
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Citaat van: silque link=msg=1285481 date=1406150963
Veel brandweer mensen hebben idd een sticker/bordje/vaantje in hun privé auto. Vind ik altijd wel bijzonder, dit zie je bij ambulance medewerkers zelden en bij politiemensen nooit.

Dat klopt en dat is voor uiteenlopende redenen wat elders op het forum ook al vaker besproken is.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Als je dan toch een extra reactie aanmaakt had je misschien gelijk even kunnen aangeven waarom. Ik lees namelijk niet het hele forum.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

sylvester1986

• Gast
Citaat van: silque link=msg=1285486 date=1406152996
Als je dan toch een extra reactie aanmaakt had je misschien gelijk even kunnen aangeven waarom. Ik lees namelijk niet het hele forum.
Ik kom bij het zoeken deze topics (2009) tegen: Fotograaf veroordeeld voor brandweerbordje - 12-11-2009 .
staande gehouden door poltie voor brandweerbordje en perskaart .
De topicstarter is voormalig lid Bommel17, wellicht zelfs dezelfde fotograaf als in betreffend filmpje?
Als je 'brandweerbordje' intypt kom je wel meer topics tegen O0

Bozo

• Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
Door de username Bommel17 zou je dat kunnen denken, maar er zit een heel ander persoon achter dan Marcel van Saltbommel. Bommel17 is/was verbonden aan de site RegioSalland.nl
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!

thetwin84

• EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Bij de politie heb ik het wel eens een bordje gezien. Maar dan is het meer iemand die bij over c2000 gaat. Heeft wel een pasje om bij de bureaus naar binnen te kunnen.
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=

Chris81

• Rechercheur
  • Forum gebruiker
Citaat van: thetwin84 link=msg=1285508 date=1406193691
Bij de politie heb ik het wel eens een bordje gezien. Maar dan is het meer iemand die bij over c2000 gaat. Heeft wel een pasje om bij de bureaus naar binnen te kunnen.

Die bordjes bestaan ook wel in sommige eenheden vanuit vroeger, alleen zitten die in dienstvoertuigen en niet in privévoertuigen. In Gooi hadden verschillende diensten deze bordjes in de onopvallende auto's.
Hoofd Evenementenhulpverlening Twente Instructeur & Examinator verkeersregelaars Verkeersregelaar (landelijke aanstelling)

thetwin84

• EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Een wit bordje met alleen de tekst politie,  in dit geval was het een soort van lease auto van de politie.  Dus werd er prive ook in gereden en zou er dus prive gebruik gemaakt kunnen worden van dat bordje.
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=

cavia

• Senior gebruiker
ben hier in GLD-midden ook wel eens een agent tegengekomen welke buitendiensttijd hielp bij de afsluiting van een ongeval. Deze had een klein bordje politie in zijn prive auto zitten en blauwe china lampjes.
Toen heb ik toch maar even aangeboden om het van hem over te nemen want iedereen reed alsnog door tot aan zijn auto.