Ja, persoonlijk moet ik er niet aan denken om van 16:00 tot 16:00 volgende dag te moeten draaien. Als je dan een drukke nacht hebt, moet je de hele dag ook nog draaien terwijl je dan zo gammel als wat bent. Ik heb dan ook geen idee waarom men bij de post Lichtmis voor deze tijden heeft gekozen.
Hallo mensen
ik draai zelf de 24 uursdiensten op de post Lichtmis.
Ja we starten inderdaad om 16.00 uur tot de volgende middag. Als je 'snachts er uit bent geweest blijf je gewoon in je bed liggen
. Als ze je echt nodig hebben dan piepen ze wel. Heb je echt een hele drukke nachtgehad dan geven we dat door aan de MKA en die houd er dan rekening mee. Bij ons bedrijf zijn ze daar heel soepel in( gelukkig maar).
Het goede antwoord hierop weet ik ook niet, maar wat ik wel weet, dat de post bij de Lichtmis zeer waarschijnlijk geen drukke post is/zal worden.
ik weet niet hoe je hier aan komt maar, wel hebben genoeg te doen. Vergeet niet dat we ook aanrijden naar Nieuw Leusen e.d . Ook 'savonds en 'snachts rijden we richting Zwartsluis/ Vollenhove en omstreken. We kunnen nu ook snellerin Steenwijk zijn voor assistentie , dus we vervelen ons niet hoor . Daarnaast is de post goed en leuk ingericht, en ja ik heb nog niet alle nieuwe dvd's gezien.
groeten van de lichtmis
Wicher