24 uurs diensten ambulance

Auteur Topic: 24 uurs diensten ambulance  (gelezen 13210 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Bozo

• Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 15 juli 2005, 11:37:40
Op de nieuwe ambulancestandplaats Lichtmis (Regio IJssel-Vecht) worden ook 24-uurs diensten gedraaid.

Foto's op www.fotobommel.nl/112fotografie
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!

amb

• Forum gebruiker
  • wat moet dat moet
Reactie #11 Gepost op: 15 juli 2005, 12:07:01
In Drenthe begint de Dienst om 8 uur en stopt de volgende morgen om 8 uur
Bij de post in de Lichtmis begint de dienst om 16.00 uur en stopt de volgende dag om 16 .00 uur

Bozo

• Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 15 juli 2005, 15:09:09
Ja, persoonlijk moet ik er niet aan denken om van 16:00 tot 16:00 volgende dag te moeten draaien. Als je dan een drukke nacht hebt, moet je de hele dag ook nog draaien terwijl je dan zo gammel als wat bent. Ik heb dan ook geen idee waarom men bij de post Lichtmis voor deze tijden heeft gekozen.

Dennis Grevelink

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 16 juli 2005, 15:14:24
Dit doen ze hier in twente niet.
hier draaien ze gewoon normale diensten.
Alleen de slaapdiensten zijn van 5uur s,middags tot 7.30 s,morgens. En dan heb je een paar dagen vrij.

Janinka

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 16 juli 2005, 19:55:14
hoe werk dat dan zo'n 24 uurs dienst, dat trek je toch niet 24 uur wakker blijven ???

Bart S

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 16 juli 2005, 21:51:04
Dat zal net zoals bij de brandweer gaan: tussen 2300 en 0700 lekker slapen, en bij alarm je bed uit en rijden... is wel eens lastig als je er op het verkeerde moment uit moet... dan weet je ff niet meer waar je bent en wat je aan het doen was  ;) alleen een dienst laten lopen van 1600 tot 1600 is wel een hele rare tijd zeg...

Groetjes,

Bart

Geertje

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 19 juli 2005, 20:44:36
Ja, persoonlijk moet ik er niet aan denken om van 16:00 tot 16:00 volgende dag te moeten draaien. Als je dan een drukke nacht hebt, moet je de hele dag ook nog draaien terwijl je dan zo gammel als wat bent. Ik heb dan ook geen idee waarom men bij de post Lichtmis voor deze tijden heeft gekozen.

Het goede antwoord hierop weet ik ook niet, maar wat ik wel weet, dat de post bij de Lichtmis zeer waarschijnlijk geen drukke post is/zal worden.

wicher

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 19 juli 2005, 22:27:17
Hallo mensen
ik draai zelf de 24 uursdiensten op de post Lichtmis.
Ja we starten inderdaad om 16.00 uur tot de volgende middag. Als je 'snachts er uit bent geweest blijf je gewoon in je bed liggen  ;D. Als ze je echt nodig hebben dan piepen ze wel. Heb je echt een hele drukke nachtgehad dan geven we dat door aan de MKA en die houd er dan rekening mee. Bij ons bedrijf zijn ze daar heel soepel in( gelukkig maar). ;)
Het goede antwoord hierop weet ik ook niet, maar wat ik wel weet, dat de post bij de Lichtmis zeer waarschijnlijk geen drukke post is/zal worden.

ik weet niet hoe je hier aan komt maar, wel hebben genoeg te doen. Vergeet niet dat we ook aanrijden naar Nieuw Leusen e.d . Ook 'savonds en 'snachts rijden we richting Zwartsluis/ Vollenhove en omstreken. We kunnen nu ook snellerin Steenwijk zijn voor assistentie , dus we vervelen ons niet hoor . Daarnaast is de post goed en leuk ingericht, en ja ik heb nog niet alle nieuwe dvd's gezien. :P ;D ;) ;) ;)
groeten van de lichtmis
Wicher

Geertje

• Gast
Reactie #18 Gepost op: 20 juli 2005, 12:35:49
ik weet niet hoe je hier aan komt maar, wel hebben genoeg te doen. Vergeet niet dat we ook aanrijden naar Nieuw Leusen e.d . Ook 'savonds en 'snachts rijden we richting Zwartsluis/ Vollenhove en omstreken. We kunnen nu ook snellerin Steenwijk zijn voor assistentie , dus we vervelen ons niet hoor . Daarnaast is de post goed en leuk ingericht, en ja ik heb nog niet alle nieuwe dvd's gezien. :P ;D ;) ;) ;)
groeten van de lichtmis
Wicher 

Hoe ik daar aan kom? Ik kom er toch wel regelmatig langs en ja, dan zie ik ook regelmatig dat de ambu er gewoon staat. En mijn familie zijn een soort van buren van jullie en daar hoor ik ook nog wel eens wat van.  :P
Maar gelukkig dat jullie je niet vervelen, hoeven jullie niet meer te tennissen om de tijd door te komen.  :P :P ;)

Bozo

• Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 20 juli 2005, 16:52:53
Wicher, weet jij toevallig of een van de ambu's die maandagavond is ingezet bij een ernstig ongeval in het buitengebied van Hasselt ook vanaf de Lichtmis kwam?