Middel waterongeval (drenkeling) Ketelbrug - Swifterbant 04-08-2014

Auteur Topic: Middel waterongeval (drenkeling) Ketelbrug - Swifterbant 04-08-2014  (gelezen 15843 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #50 Gepost op: 7 augustus 2014, 20:04:03
En juist de door jou genoemde groep zou ik het van verwachten dat het doorgezonden wordt.
Heb wel doorverbindingen gehad van 112 naar diverse meldkamers waar mijn nummer blijkbaar wel binnen kwam
Gezien de opmerking uw nummer is 06xxxxxxxx?
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #51 Gepost op: 7 augustus 2014, 21:17:42
Een afzendernummer wordt ten alle tijde meegezonden tot de laatste telefooncentrale in de keten. Daar wordt pas gekeken of de afzender het nummer wil laten weergeven of niet. Sommige overheidsdiensten, waaronder 112, hebben een uitzondering en krijgen het nummer wél gepresenteerd, of jij dit nu wilt of niet. De enige manier om 112 te kunnen bellen zonder nummer achter te laten is door je SIM-kaart te verwijderen, neem dan ook een toestel dat niet aan jou gelieerd kan worden aangezien dan wel het IMEI nummer weergegeven wordt en dat is dan wel weer te herleiden naar een (laatst gebruikte) SIM-kaart.
Aha, OK, weer iets bijgeleerd, bedankt!
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #52 Gepost op: 8 augustus 2014, 01:14:11
Eigenlijk hoort deze hele discussie over bellen met meldkamers hier niet thuis.

Volgens mij bestaat hier ook al een topic over.
Zelf bel ik altijd met mijn werk-mobiel en geef een persoonlijk mobiel nummer door als ze daar om vragen of zelfs mijn thuis-telefoonnummer als ik bijna thuis ben. Nooit last hiermee gehad en meestal ook op het juiste nummer terug gebeld.
Vertelde er altijd wel bij dat ik niet mijn werk-mobiel nummer gegeven heb.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Reactie #53 Gepost op: 10 augustus 2014, 20:32:06
Werk zelf op een plaats waar veel telefoontjes binnenkomen, nummer staat weergegeven in beeld, maar waarom vragen wij ter controle om de beller nogmaals het nummer te vragen? Kan zijn dat hij met toestel van een ander belt, dan kan je beter maar het juiste nummer hebben van de persoon die belt, dan dat je 10 minuten later terug belt en dan familielid, voorbijganger of iets dergelijks aan de lijn hebt, die niet meer de originele beller in de buurt heeft...


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Reactie #54 Gepost op: 10 augustus 2014, 21:32:16
Een plaats waar veel telefoontjes binnenkomen... In de hulpverleningssector of in een andere sector?
Mighty fine only gets you somewhere half the time.