Steunbetuiging omgekomen brandweerduiker - John Impink - korps Heerhugowaard

Auteur Topic: Steunbetuiging omgekomen brandweerduiker - John Impink - korps Heerhugowaard  (gelezen 12442 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Het is al eerder gezegd maar we doen raar werk. Het ultieme offer voor de veiligheid en het welzijn van anderen zou nooit gebracht hoeven te worden.

Alle betrokkenen, nabestaanden, collega's en vrienden heel veel sterkte in deze zware tijd.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

dielangemotormuis

• Senior gebruiker

Tony-cc

• Forum gebruiker
Heel veel sterkte voor familie, collega's en nabestaanden bij dit zware verlies...  :'(
"In canibus confidimus"  -  "In dogs we trust"  Alle bijdragen door mij geplaatst op dit forum zijn op persoonlijke titel...

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Gewoon geen woorden. .......

Sterkte voor alle betrokkenen
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.

0501

• Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
Voor iedereen die deze held moet missen: heel veel sterkte.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

schuimer

• Surveillant van politie
  • Forum gebruiker
Heel veel sterkte gewenst voor de familie en nabestaanden en natuurlijk tevens voor alle (betrokken) collegae. Vreselijk dat je tijdens het redden van anderen, je eigen leven moet laten.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Uitvaart brandweerduiker zaterdag 9 augustus

De uitvaartplechtigheid van de overleden brandweerduiker John Impink uit Heerhugowaard vindt zaterdag plaats in de Sint Victor Parochie te Obdam.

Impink kwam afgelopen maandag om het leven bij de hulpverlening tijdens een waterongeval in Koedijk. De plechtigheid begint om 11.00 uur en vindt plaats met brandweer-korpseer. Dat betekent dat de uitvaart volgens een brandweerprotocol plaatsvindt. De crematie van John Impink vindt op een later moment op die dag in besloten kring plaats.

Spettertje

• HBT en Brw.Chauffeur..
  • Junior gebruiker
  • **
http://www.hartvannederland.nl/algemeen/2014/uitvaart-brandweerduiker-met-korpseer

Voor diegene die hem gemist hebben .

Het was zwaar maar eervol ...