Rode kruis met spoed naar ambulance melding?

Auteur Topic: Rode kruis met spoed naar ambulance melding?  (gelezen 12287 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

DannyDamen

• Taakveldcoördinator Noodhulp
  • Junior gebruiker
  • **
    • Rode Kruis de Langstraat
Reactie #10 Gepost op: 15 augustus 2014, 10:26:40
De uitleg van onze CN spreekt voor zich neem ik aan. Echter ben ik bestuurslid Noodhulp binnen de afdeling de Langstraat en ik zou graag enkele data willen zien wanneer dit heeft plaatsgevonden zodat ik de chauffeur erop aan kan spreken samen met onze CN (indien nodig).
BHV'er  Taken binnen het Rode Kruis; - Taakveldcoördinator Noodhulp - Teamleider Bevolkingszorg (voorheen O&V)

Golly

• Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #11 Gepost op: 15 augustus 2014, 11:25:45
Wellicht is het beter dit topic af te sluiten aangezien de juiste mensen elkaar nu gevonden hebben? Info over data en personen zijn verder niet  relevant voor dit forum m.i.
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis

amb

• Forum gebruiker
  • wat moet dat moet
Reactie #12 Gepost op: 15 augustus 2014, 17:01:24
Waarom op slot  
mogen we niet weten hoe het afloopt
ik ben wel benieuwd hoe hier gehandeld word om dit soort dingen te voorkomen
hopelijk gaat het niet de doofpot in

Kanarie

• Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 15 augustus 2014, 18:24:20
Gokje:
Coördinator Noodhulp en bestuurslid van de afdeling nodigen de betreffende vrijwilliger uit voor een gesprek, horen zijn kant van het verhaal en als het verhaal inderdaad wordt bevestigd, krijgt hij en preek en moet beloven het nooit meer te doen of hij wordt uit het RK gegooid.

Voorkomen kan niet meer, want het is al gebeurd en zal waarschijnlijk nog wel vaker gebeuren.
Wat bedoel je precies met de doofpot in gaan in deze casus?

Lunatum

• Arts
  • Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 15 augustus 2014, 18:51:58
Citaat van: Kanarie link=msg=1289668 date=1408119860
Gokje:
Coördinator Noodhulp en bestuurslid van de afdeling nodigen de betreffende vrijwilliger uit voor een gesprek, horen zijn kant van het verhaal en als het verhaal inderdaad wordt bevestigd, krijgt hij en preek en moet beloven het nooit meer te doen of hij wordt uit het RK gegooid.

Voorkomen kan niet meer, want het is al gebeurd en zal waarschijnlijk nog wel vaker gebeuren.
Wat bedoel je precies met de doofpot in gaan in deze casus?
Dit lijkt mij om die reden eerder iets voor het landelijk bureau.

Bert65

• Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 15 augustus 2014, 19:21:07
Golly krijgt het warm?
Ik ben ook wel benieuwd hoe het afloopt.

jelte

• Forum gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 15 augustus 2014, 20:45:41
Ben ook benieuwd maar eerst maar een zien of het echt waar is of een broodje aap verhaal. Maar denk dat als het waar is geen van de betrokkene er behoefte aan heeft dit hier te melden.

Gast

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 15 augustus 2014, 20:53:20
Interne zaak, intern afhandelen, geen vuile was buiten hangen.
Nieuwsgierigheid van externen hoeft nooit beantwoord te worden.

Eugene Geurtsen

• Coördinator Noodhulp Rode Kruis Veiligheidsregio Brabant Noord en Zuidoost Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Blijf jezelf er zijn al zoveel anderen
Reactie #18 Gepost op: 15 augustus 2014, 21:08:28
Beste Bernt en topic Rode Kruis met spoed lezers,

Maak je niet ongerust. Wij stoppen niets in de doofpot! Maar voorlopig hou ik het op een spookverhaal. Ik heb geen enkele reactie gekregen. Voorlopig kan ik niet een vrijwilliger aanspreken op eventueel wangedrag.  Als dat wel zo is zal ik iets laten weten.
Maar laten we niet van een mug een olifant maken. Zeker niet zolang er geen enkele feitelijke informatie is.

Ik denk ook dat je het Rode Kruis op districtsniveau (schaal gelijk aan de veiligheidsregio) onderschat als je denkt dat we dit soort cases niet zelf op kunnen lossen, en hier het verenigingskantoor voor nodig zouden hebben.

Vr gr  8)
Functies binnen het Rode Kruis: Coördinator Noodhulp Brabant Noord Coördinator Noodhulp Zuidoost Brabant Landelijk coördinator RK Verbindingsdienst

azzardato

• Junior gebruiker
  • **
  • Azzardato
Reactie #19 Gepost op: 15 augustus 2014, 21:21:39
Ik twijfel zelfs of er Uberhaubt sprake is van een Mug waar een Olifant van gemaakt kan worden ?

De geruchtenstroom is opgang gebracht door mensen die geen incident ongemoeid laten om nog VOOR de reguliere Hulpverleners ter plaatse te zijn met een overweldigend arsenaal aan camera's waar zulke misstanden als gesuggereerd reeds allang op de gevoelige plaat te zijn vastgelegd en verspreid over het razendsnelle internet !

Alles wat maar met een toeter of licht door het straatbeeld verplaatst is op diverse media als 112sites en Youtube terug te vinden .

Dus ? Waar is die Mug ??
USAR WSAR