Werktijden en andere ''bonussen'' binnen de NP

Auteur Topic: Werktijden en andere ''bonussen'' binnen de NP  (gelezen 2607 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Gepost op: 30 juni 2014, 00:27:39
Collega's,

Er vallen mij verschillende dingen op sinds de vorming van de Nationale Politie.
Het ene (voorm.) korps kent betaalde pauze's, het andere (voorm.) korps niet.
Bij het ene voorm. korps krijgt een motorrijder bij een voetbalwedstrijd een ME-toelage, in het andere korps niet.

Hoe kan dit? Het is nu toch één werkgever?


GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


voske83

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,368
Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2014, 01:22:38
Probleem is waarschijnlijk dat de korpschef de directeur PDC heeft gemandateerd, welke vervolgens weer ondermandaat heeft verleend (via de manager HRM) aan de hoofden van de afdelingen personeelszaken van de voormalige korpsen. Daarmee krijg je de ruimte voor verschillende afspraken.

Zelf niet werkzaam bij de politie, maar wel als rijksambtenaar bij een landelijke organisatie met verschillende "filialen". Daar zie je exact hetzelfde.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2014, 04:10:20
De minister heeft destijds eens aangegeven dat alle bestaande afspraken blijven bestaan tot er een nieuw landelijk beleid is geformeerd. Voor dit soort afspraken is nog geen landelijk beleid dus de oude regio's doen nog wat ze altijd deden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #3 Gepost op: 19 augustus 2014, 23:56:43
jep nog 5 jaar te gaan dus.

Maar wees gerust: binnen Amsterdam is het zelfs verschillend per buro  98uiye
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens