Hahahahhaha sorry maar hier moet ik om lachen want dit is aardig uit zijn verband gerukt door de advocaat. In het artikel op
RTL nieuws word de uitspraak van de rechte gequote. De vrouw was aan het slingeren omdat ze niet op de weg let (was in haar tas bezig), en zag ook niet dat er een politie auto reed welke haar een stopteken gaf. Dit is gewoon typisch een art 130 (als ik het goed herinner) melding richting het CBR. Hierbij moet het CBR bepalen of er een onderzoek naar de rijvaardigheid zal worden gestart middels medisch onderzoek of inderdaad een rijtest. Pas als men zakt voor deze onderzoeken dan zal men op kosten worden gejaagd omdat dan het rijbewijs word ingenomen tot er een nieuwe vorm van bekwaamheid is (dokters verklaring, nieuw rijexamen).
Maar volgens mevrouw en de advocaat van mevrouw is het willekeur, terwijl ik en nog een aantal andere leden wel weet dat er toch echt wel een bepaalde reden is waarom een agent deze melding zal gaan doen. Gevalletje van "Not In My BackYard".