Ik hoorde ook dat de oude 441 of 443 uit Hoofddorp nu ook een GMT 610 is geworden. De oude 441 uit Hoofddorp wordt nu gebruikt voor B-Ritten op Schiphol en is gestationeerd op Zuid (Karperweg, A'dam) Deze rijdt dus geen A1/2 ritten maar alleen B, ik zal vanavond even een fotootje plaatsen want ik ben nu niet thuis !
Hoi Robin,
ik denk dat dat niet helemaal klopt. De wagens uit Hoofddorp hebben namelijk allemaal een 32x nummer (321 t/m 324). B-ritten op Schiphol zijn er ook nauwelijks. Ik denk dat er iemand in de war was
. Het is namelijk zo dat de post Hoofddorp het ontzettend druk heeft gekregen met B-ritten vanwege het nieuwe ziekenhuis in Hoofddorp wat op 1 januari is open gegaan. Omdat ze het werk daardoor niet aan konden staat er nu elke dag een wagen uit de stad (van Zuid) in Hoofddorp en die doet alleen B-ritten.
In Hoofddorp staat vooralsnog geen GMT610 (misschien dat die gaswagen wel eens ingedeeld is op die B-ritten)!
Op Schiphol staat als het goed is sinds deze week een nagelnieuwe Ford Moduvan ter vervanging van hun Chevy. Ik heb hem nog niet gezien, maar het schijnt een erg mooie auto te zijn.
Ok, tot zover weer even!
Bart