Nieuwe Chevrolet voor VZA Amsterdam.

Auteur Topic: Nieuwe Chevrolet voor VZA Amsterdam.  (gelezen 11273 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mad marv

• Senior gebruiker
Reactie #30 Gepost op: 7 augustus 2005, 21:10:22
heb er nog een gevonden in amsterdam,ik heb hem op een gevoelige plek vast gelegged.

[verwijderd door de admin]

N9213Q

• Gast
Reactie #31 Gepost op: 7 augustus 2005, 21:26:28
Leuk! :) Deze Chevy heeft een tijdje als 972 op de ambupost in Klaaswaal gestaan. Heb er pic's van, moet alleen ff kijken hoe ik ze online krijg! :-[

N9213Q

• Gast
Reactie #32 Gepost op: 7 augustus 2005, 21:29:49
chevy ambulance met blauwe flitsers met Wheeled coach opbouw geleverd door de vries
www.devriesambulances.nl

geleverd aan de graaff waalwijk www.ambulancetechniek.nl
De Graaff heeft trouwens 20 van deze ambulances besteld bij de vries.

Leuk!  Deze Chevy heeft een tijdje als 972 op de ambupost in Klaaswaal gestaan. Heb er pic's van, moet alleen ff kijken hoe ik ze online krijg! 

foto's de graaff

Bart S

• Gast
Reactie #33 Gepost op: 8 augustus 2005, 11:46:14
heb er nog een gevonden in amsterdam,ik heb hem op een gevoelige plek vast gelegged.

Dit is een Rotterdamse Sjeef, en geen Amsterdamse....

Er zullen voorlopig geen gas-wagens bijkomen voor VZA. Op een aantal posten moeten echter op korte termijn wel wagens erbij, zodat gekozen is voor een andere oplossing. Maar die bewaar ik nog even als verassing. In september moet het gaan gebeuren..... ;)

Groeten,

Bart

ambulance mark

• Gast
Reactie #34 Gepost op: 8 augustus 2005, 12:27:02
Wel wagens erbij maar niet op gas, dus dan zou het een diesel worden.
VZA of GGD uit de grote steden hebben al een keer met de korte ford U.S.A ambulance proef gereden, deze ambu was ook van de Vries net als de chevy's.
Dus het zal me niets verbazen als de verassing een ford ambu is.

foto: fotoserver

[verwijderd door de admin]

Robin Hundman

• Gast
Reactie #35 Gepost op: 8 augustus 2005, 12:59:50

Er zullen voorlopig geen gas-wagens bijkomen voor VZA. Op een aantal posten moeten echter op korte termijn wel wagens erbij, zodat gekozen is voor een andere oplossing. Maar die bewaar ik nog even als verassing. In september moet het gaan gebeuren..... ;)

Groeten,

Bart

Ha, dan zeg ik het ook maar niet  ;D Maaruh Bart ik hoorde dat de GGD al 4 GMT610's in hun bezit hadden en dat ze er nog 1 hadden besteld maar omdat de VZA ook wagens nodig had hebben ze die maar aan de VZA gegeven, en dat is dus die ene waarover deze topic gaat. Ik hoorde ook dat de oude 441 of 443 uit Hoofddorp nu ook een GMT 610 is geworden. De oude 441 uit Hoofddorp wordt nu gebruikt voor B-Ritten op Schiphol en is gestationeerd op Zuid (Karperweg, A'dam) Deze rijdt dus geen A1/2 ritten maar alleen B, ik zal vanavond even een fotootje plaatsen want ik ben nu niet thuis  ;)!

Kees ZHZ

• Senior gebruiker
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #36 Gepost op: 8 augustus 2005, 14:53:45
Leuk! :) Deze Chevy heeft een tijdje als 972 op de ambupost in Klaaswaal gestaan. Heb er pic's van, moet alleen ff kijken hoe ik ze online krijg! :-[

n9213q leg is uit waarom die cheef op de post klaaswaal heeft gestaan!!
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.

Robin Hundman

• Gast
Reactie #37 Gepost op: 8 augustus 2005, 15:01:34
n9213q leg is uit waarom die cheef op de post klaaswaal heeft gestaan!!

Ik kan het je ook uitleggen (Als het mag ;))! Hij was eerst voor huur omdat die oude volgens mij een ongeluk had, en toen heeft hij er een tijdje echt gereden, maar ze hadden hem weer verkocht want ze vonden hem te duur of niet goed! Dat hoorde ik te minste van een jongen uit 's Gravendeel. Nu hebben ze en nieuwe Sprinter!

ambulance mark

• Gast
Reactie #38 Gepost op: 8 augustus 2005, 20:02:33

Groeten,

Bart

Wat krijgen ze dan een ford of de nieuwe pans ambulance? Werk je bij die ambulance dienst ofzo?

Als je iets weet zeg het dan gewoon.

Mijn reactie is niet helemaal geweldig, maar dat komt omdat ik dit kinderachtig vind.

''Ik weet iets wat jullie niet weten en ik zeg niet wat het is"

N9213Q

• Gast
Reactie #39 Gepost op: 8 augustus 2005, 20:10:09
Ik kan het je ook uitleggen (Als het mag ;))! Hij was eerst voor huur omdat die oude volgens mij een ongeluk had, en toen heeft hij er een tijdje echt gereden, maar ze hadden hem weer verkocht want ze vonden hem te duur of niet goed! Dat hoorde ik te minste van een jongen uit 's Gravendeel. Nu hebben ze en nieuwe Sprinter!
Bijna goed.
De oude Chevy van deze post was inderdad "totall". Toen heeft men een tijdje met de Chevy van De Graaff gereden, en nu heeft men een reserve auto -een Sprinter, de 92- uit Dordrecht. Hoe het verder gaat is mij nog niet bekend.  :)