Nieuwe Chevrolet voor VZA Amsterdam.

Auteur Topic: Nieuwe Chevrolet voor VZA Amsterdam.  (gelezen 11271 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ambulance mark

• Gast
Reactie #40 Gepost op: 8 augustus 2005, 20:12:15
heb je foto's van die total loss ambulance?

N9213Q

• Gast
Reactie #41 Gepost op: 8 augustus 2005, 20:15:13
heb je foto's van die total loss ambulance?

Nee, en als ik ze had  plaatste ik ze niet!  :)

ambulance mark

• Gast
Reactie #42 Gepost op: 8 augustus 2005, 20:17:29
nou ook goed, waarscheinlijk heb ik hem toch al want ik ben bij de Graaff langsgeweest en daar staan drie total los ambulances.

met vriendelijke groeten mark

N9213Q

• Gast
Reactie #43 Gepost op: 8 augustus 2005, 20:43:51
Je moet je zo kunnen nagaan of je hem dus op de foto hebt ...  ;D

Bart S

• Gast
Reactie #44 Gepost op: 9 augustus 2005, 00:08:58
Ik hoorde ook dat de oude 441 of 443 uit Hoofddorp nu ook een GMT 610 is geworden. De oude 441 uit Hoofddorp wordt nu gebruikt voor B-Ritten op Schiphol en is gestationeerd op Zuid (Karperweg, A'dam) Deze rijdt dus geen A1/2 ritten maar alleen B, ik zal vanavond even een fotootje plaatsen want ik ben nu niet thuis  ;)!

Hoi Robin,

ik denk dat dat niet helemaal klopt. De wagens uit Hoofddorp hebben namelijk allemaal een 32x nummer (321 t/m 324). B-ritten op Schiphol zijn er ook nauwelijks. Ik denk dat er iemand in de war was ;). Het is namelijk zo dat de post Hoofddorp het ontzettend druk heeft gekregen met B-ritten vanwege het nieuwe ziekenhuis in Hoofddorp wat op 1 januari is open gegaan. Omdat ze het werk daardoor niet aan konden staat er nu elke dag een wagen uit de stad (van Zuid) in Hoofddorp en die doet alleen  B-ritten.
In Hoofddorp staat vooralsnog geen GMT610 (misschien dat die gaswagen wel eens ingedeeld is op die B-ritten)!

Op Schiphol staat als het goed is sinds deze week een nagelnieuwe Ford Moduvan ter vervanging van hun Chevy. Ik heb hem nog niet gezien, maar het schijnt een erg mooie auto te zijn.

Ok, tot zover weer even!

Bart

Bart S

• Gast
Reactie #45 Gepost op: 9 augustus 2005, 00:21:36
Wat krijgen ze dan een ford of de nieuwe pans ambulance? Werk je bij die ambulance dienst ofzo?
Als je iets weet zeg het dan gewoon.
Mijn reactie is niet helemaal geweldig, maar dat komt omdat ik dit kinderachtig vind.
''Ik weet iets wat jullie niet weten en ik zeg niet wat het is"
Hey Mark,

slecht geslapen? ;) (beetje plagen mag toch wel)
Ik heb absoluut niet de intentie om kinderachtig te doen hoor! Ik wilde alleen even wachten totdat ik een bericht kon plaatsen met een paar foto's.

Groeten,

Bart

Robin Hundman

• Gast
Reactie #46 Gepost op: 9 augustus 2005, 08:40:38
Bart,

sorry ik was even met die roepnummers in de war! Dat er geen gas op Hoofddorp rijdt wist ik niet! Maar wel degelijk de oude 341, een oude van Aalsmeer geloof ik, die nu alleen maar B-Ritten rijdt op Schiphol!

ambulance mark

• Gast
Reactie #47 Gepost op: 9 augustus 2005, 11:49:38
Je moet je zo kunnen nagaan of je hem dus op de foto hebt ...  ;D

zou wel moeten kukken, maar er zat geen kenteken voorop omdat ze erg in elkaar zaten. Roepnummers worden standaard verwijdert bij de Graaff.

ambulance mark

• Gast
Reactie #48 Gepost op: 9 augustus 2005, 11:52:25
Hey Mark,

slecht geslapen? ;) (beetje plagen mag toch wel)
Ik heb absoluut niet de intentie om kinderachtig te doen hoor! Ik wilde alleen even wachten totdat ik een bericht kon plaatsen met een paar foto's.

Groeten,

Bart

Jah ik had het gister even helemaal gehad, maar dat was na een kwartierstje ook weer over. En ik ben heel benieuwd naar die foto's.

met vriendelijke groeten mark

brw_sluis

• Gast
Reactie #49 Gepost op: 9 augustus 2005, 12:39:56
Mooi ding :)