Nieuwe Chevrolet voor VZA Amsterdam.

Auteur Topic: Nieuwe Chevrolet voor VZA Amsterdam.  (gelezen 11276 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

harold

• Gast
Reactie #50 Gepost op: 9 augustus 2005, 18:44:27
Heeft iemand foto's van die nieuwe Ford Moduvan van Schiphol? En welke Chevy van Schiphol wordt vervangen, want ze hebben er twee?

Waarom houdt VZA eigenlijk hun eigen striping aan, terwijl de GGD van Amsterdam overgaat op de SOVAM-striping?

En zijn er meer ambulancediensten die op dit moment een Ford Econoline hebben rijden of op bestelling hebben?

Laatst zag ik op tv ook een raar ding in SOVAM-striping in de buurt van Dordrecht? Hij zag eruit als een Duitse volkswagen met container-opbouw die ik op de beurs heb gezien? Weet iemand hier meer van?

harold

• Gast
Reactie #52 Gepost op: 9 augustus 2005, 18:56:30
yes...dat ding bedoel ik. Ik vind 'em niet echt mooi :-\

ambulance mark

• Gast
Reactie #53 Gepost op: 9 augustus 2005, 20:16:53
Heeft iemand foto's van die nieuwe Ford Moduvan van Schiphol? En welke Chevy van Schiphol wordt vervangen, want ze hebben er twee?

Waarom houdt VZA eigenlijk hun eigen striping aan, terwijl de GGD van Amsterdam overgaat op de SOVAM-striping?

En zijn er meer ambulancediensten die op dit moment een Ford Econoline hebben rijden of op bestelling hebben?

Laatst zag ik op tv ook een raar ding in SOVAM-striping in de buurt van Dordrecht? Hij zag eruit als een Duitse volkswagen met container-opbouw die ik op de beurs heb gezien? Weet iemand hier meer van?

nijmegen rijd met de ford moduvan.
In limburg rijden er ook een paar.

www.ambumedia.nl    oude foto's van de ford ambulances
www.ambulancetechniek.nl De Graaff verhuurd twee moduvans aan limburg en nijmegen. Ze hebben ook nog steeds een hele lange ford U.S.A. ambulance te koop staan.

met groeten mark

ikkuh

• Forum gebruiker
Reactie #54 Gepost op: 9 augustus 2005, 21:15:48
nijmegen rijd met de ford moduvan.
In limburg rijden er ook een paar.

www.ambumedia.nl    oude foto's van de ford ambulances
www.ambulancetechniek.nl De Graaff verhuurd twee moduvans aan limburg en nijmegen. Ze hebben ook nog steeds een hele lange ford U.S.A. ambulance te koop staan.

met groeten mark

hoi ,mark hier in limburg rijden geen ford ambulance's hoor.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #55 Gepost op: 9 augustus 2005, 21:27:54

hoe bedoel je???

die twee  gele ambu van de vza????
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

harold

• Gast
Reactie #56 Gepost op: 9 augustus 2005, 21:31:59
Ik was laatst in Amsterdam en zag een nieuwe gele Chevrolet van de GGD in SOVAM-striping.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #57 Gepost op: 9 augustus 2005, 21:32:59
Ik was laatst in Amsterdam en zag een nieuwe gele Chevrolet van de GGD in SOVAM-striping.
Niet toevallig zo ééntje?

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #58 Gepost op: 9 augustus 2005, 21:35:16
die bedoelde ik!, maar harold spreekt echt over ggd! (gg&gd in amsterdam)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

harold

• Gast
Reactie #59 Gepost op: 9 augustus 2005, 21:39:44
Nee ik heb het ook over de GGD...die wagen was nieuw, van hetzelfde type als waar jullie het steeds over hebben...met die rare neus zeg maar...en er stond duidelijk GGD Amsterdam op en dat viel me op, want normaal staat er GG&GD op met zo'n grappig logootje.