Nieuwe Chevrolet voor VZA Amsterdam.

Auteur Topic: Nieuwe Chevrolet voor VZA Amsterdam.  (gelezen 11274 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Robin Hundman

• Gast
Reactie #60 Gepost op: 9 augustus 2005, 22:22:53
Nee ik heb het ook over de GGD...die wagen was nieuw, van hetzelfde type als waar jullie het steeds over hebben...met die rare neus zeg maar...en er stond duidelijk GGD Amsterdam op en dat viel me op, want normaal staat er GG&GD op met zo'n grappig logootje.

GG&GD Is voorbij, is nu GGD Amsterdam... En ik denk dat je toch echt een ander gezien hebt want Amsterdam = Amsterdamse striping  ;)!

ambulance mark

• Gast
Reactie #61 Gepost op: 10 augustus 2005, 11:41:24
hoi ,mark hier in limburg rijden geen ford ambulance's hoor.

Ow, dan was ik denk ik in verwarring met de site van ambumedia. Nijmegen klopt wel maar waar rijd die andere dan, misschien alle twee van nijmegen.

ambulance mark

• Gast
Reactie #62 Gepost op: 10 augustus 2005, 12:05:15

En zijn er meer ambulancediensten die op dit moment een Ford Econoline hebben rijden of op bestelling hebben?

heb het even precies opgezochtAmbulancepost

Nijmegen en Wychen beschikken over een Ford ambulance, opgebouwt door VASA.
En in de toemokst worden de chevy's waarschijnlijk vervangen door ford ambulances.

harold

• Gast
Reactie #63 Gepost op: 10 augustus 2005, 12:18:50
Robin, ik heb geen problemen met zicht en ik kan GGD Amsterdam goed onderscheiden van andere opschriften!
 ;)

En die auto was ook echt geel met sovam-striping, en reed op dat moment de binnenplaats binnen van het GGD-gebouw in Amsterdam.

harold

• Gast
Reactie #64 Gepost op: 10 augustus 2005, 12:22:50
Mark E, Nijmegen en omstreken gebruikt Ford Moduvans (met container-opbouw) maar ik vraag me af of er ook diensten zijn die over zijn gegaan tot het bestellen van de Ford Econoline (de kleine wagen op van-chassis zonder container) Het ding stond bij de ambulancebeurs buiten voor de hoofdingang.

Robin Hundman

• Gast
Reactie #65 Gepost op: 10 augustus 2005, 14:25:13
Robin, ik heb geen problemen met zicht en ik kan GGD Amsterdam goed onderscheiden van andere opschriften!
 ;)

En die auto was ook echt geel met sovam-striping, en reed op dat moment de binnenplaats binnen van het GGD-gebouw in Amsterdam.

Dat zeg ik niet, maar was het wel zo'n GMT610? Want je hebt ook oude GGD ambulances. En welk gebouw bedoel je? Valceniersstraat?

Ridder Pim

• Gast
Reactie #66 Gepost op: 10 augustus 2005, 15:33:29
De Chevrolet Express is in ieder geval een prachtig karretje (en hij brult lekker!  ;D)

harold

• Gast
Reactie #67 Gepost op: 10 augustus 2005, 15:46:00
De hoofdvestiging aan de Nieuwe Achtergracht.

Het was een nieuwe Chevy van de nieuwste generatie die ik ook op de beurs heb gezien in Apeldoorn en in Rosmalen.

ambulance mark

• Gast
Reactie #68 Gepost op: 10 augustus 2005, 20:00:54
Mark E, Nijmegen en omstreken gebruikt Ford Moduvans (met container-opbouw) maar ik vraag me af of er ook diensten zijn die over zijn gegaan tot het bestellen van de Ford Econoline (de kleine wagen op van-chassis zonder container) Het ding stond bij de ambulancebeurs buiten voor de hoofdingang.

Je bedoelde de ford busjes, dat was me niet helemaal duidelijk.

De korte ford U.S.A. ambulance word niet veel verkocht, visser heeft er op dit moment een te koop staan. Het is de Ex demo en er zit niet eens een interieur in, deze ambulance ziet er alleen aan de buitenkant uit als ambu.
www.visser.nl

Ford emergency vehicle nederland heeft een lange ford ambulance, geel zonder striping en alleen met lichtbalk. en wederom zonder interieur.

Een ford word gewoon niet verkocht als ambulance, ik ken maar een paar diensten die ermee rijden. Maar de diensten die een ford hebben zijn er dan wel heel tevreden over. En is dit geval gaat het dan wel om een ford met opbouw maar dat verschilt niet veel van een bus.

ikkuh

• Forum gebruiker
Reactie #69 Gepost op: 10 augustus 2005, 20:27:38
Ow, dan was ik denk ik in verwarring met de site van ambumedia. Nijmegen klopt wel maar waar rijd die andere dan, misschien alle twee van nijmegen.
post Nijmegen heeft geloof ik een stuk of 5 van deze ford E350 ambulance van VASA.
De verwarring is waarschijnelijk omdat de rav gelderland-zuid in het uiterste puntje van limburg rijdt.
Maar de rav noord limburg en rav zuid limburg hebben geen ford ambulance's