Huisvesting tijdens opleiding

Auteur Topic: Huisvesting tijdens opleiding  (gelezen 27437 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

VROB

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #60 Gepost op: 18 oktober 2014, 16:24:13
Ik heb je even een PM gestuurd Timo met mijn nummer,
Ik wil ook in Apeldoorn wonen tijdens de opleiding en kom tevens ook uit NH,
3 November zal ik beginnen aan de Academie, wanneer staan jullie gepland?

Groet Rob

Robbienio

• IVK | Surveillant VP | N5 aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #61 Gepost op: 19 oktober 2014, 15:59:36
Leuk om dit allemaal te lezen.

Ik heb vrijdag gehoord dat ik intentie tot aanstelling heb voor N5 verkort voor eenheid NH.
Vrijdag ook meteen mijn BGO formulieren (al in bezit) opgestuurd, dus nu afwachten op resultaat/ bericht.

Waar was de medische keuring voor jullie?

TimoNNL

• Aspirant eenheid Noord-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #62 Gepost op: 19 oktober 2014, 19:40:20
Robbienio, je hebt je medische keuring bij de arbeidsarts van je eenheid. Hiervoor moest ik in Drachten zijn.

LuukPol

• Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #63 Gepost op: 20 oktober 2014, 12:19:21
Citaat van: LuukPol link=msg=1302638 date=1413586707
Laat vooral je vorderingen weten! Ik ben nog steeds in de running voor de verkorte opleiding die in januari start, dan kom ik zo bij jullie inwonen doordeweeks  ;). Het blijft wel erg spannend nu ik om mij heen hoor dat mensen al bericht hebben, vooral nu ik vandaag een oproep gemist heb (belde anoniem)!
En ja, vandaag bleek dat die oproep inderdaad van werving & selectie was, ook ik mag door!

SidoB

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #64 Gepost op: 25 oktober 2014, 12:12:40
Begin deze week heb ik ook te horen gekregen dat ik door ben in de selectieprocedure voor het verkorte traject van N5 voor de eenheid Noord-Nederland! Vandaar dat ik dacht, laat ik ook eens een account aanmaken op dit forum.

Verder heb ik al bericht gehad dat ik 6 november het aanstellingsgesprek en 19 november de medische keuring heb, dus nu komt er schot in de zaak.

Waarschijnlijk ga ik ook huisvesting zoeken, want elke dag vier uren reizen lijkt me niet verstandig. Maar eerst de laatste selectieonderdelen doorkomen! Succes hierbij iedereen!

LuukPol

• Forum gebruiker
Reactie #65 Gepost op: 25 oktober 2014, 12:19:33
Citaat van: SidoB link=msg=1304176 date=1414231960
Begin deze week heb ik ook te horen gekregen dat ik door ben in de selectieprocedure voor het verkorte traject van N5 voor de eenheid Noord-Nederland! Vandaar dat ik dacht, laat ik ook eens een account aanmaken op dit forum.

Verder heb ik al bericht gehad dat ik 6 november het aanstellingsgesprek en 19 november de medische keuring heb, dus nu komt er schot in de zaak.

Waarschijnlijk ga ik ook huisvesting zoeken, want elke dag vier uren reizen lijkt me niet verstandig. Maar eerst de laatste selectieonderdelen doorkomen! Succes hierbij iedereen!

Tof, ook ik moet 6 en 19 november. Nu begint het er op te lijken!

TimoNNL

• Aspirant eenheid Noord-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #66 Gepost op: 1 november 2014, 19:28:26
Dan is het nu bijna echt zo ver, maandag beginnen in Apeldoorn. We hebben met drie jongens uiteindelijk een groede overeenkomst kunnen sluiten met Landal Heidenheivel. Dit park heeft 4 persoonshuisje met 3 kamers waardoor het erg geschrikt is voor 3 personen en goed betaalbaar. Daarnaast licht dit park op zo 9 km van de academie, dus met mooi weer mooi op de fiets naar de academie.

http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowparken/nederland/gelderland/heideheuvel/accommodaties/4b2
http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowparken/nederland/gelderland/heideheuvel/accommodaties/4c

Vorige week met de rest van de eenheid al kennis gemaakt en dan maandag met de rest. Heel erg veel zin in en wens iedereen die maandag begin ook al vast veel succes!!  098uo 98uiye

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #67 Gepost op: 1 november 2014, 19:39:08
Leuk, wordt een mooie tijd. Veel plezier!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

LuukPol

• Forum gebruiker
Reactie #68 Gepost op: 1 november 2014, 20:37:44
Citaat van: TimoNNL link=msg=1305726 date=1414866506
Dan is het nu bijna echt zo ver, maandag beginnen in Apeldoorn. We hebben met drie jongens uiteindelijk een groede overeenkomst kunnen sluiten met Landal Heidenheivel. Dit park heeft 4 persoonshuisje met 3 kamers waardoor het erg geschrikt is voor 3 personen en goed betaalbaar. Daarnaast licht dit park op zo 9 km van de academie, dus met mooi weer mooi op de fiets naar de academie.

Mag ik vragen wat dit jullie (maandelijks) gaat kosten?

Mariissaaah

• Aspirant Hoofdagent eenheid Noord Holland
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #69 Gepost op: 4 november 2014, 16:09:05
Ik heb echt onwijs veel mazzel, mijn ouders hebben een stacaravan bij apeldoorn. Zij zijn hier bijna nooit, en ik kan hier gewoon wonen (doordeweeks) in het weekend / vrije dagen ga ik gewoon terug naar huis (NH) de stacaravan heeft wel 2 slaapkamers, ben er alleen een tijd niet geweest, dus ik zou even moeten kijken of daar eigenlijk wel een bed in past/staat. Anders is er misschien een optie dat er 1 kamer vrijkomt voor een medestudent.

Eerst maar eens afwachten hoe het BGO onderzoek / Medische keuring en huisbezoek gaan  0098