Beste forumleden,
Een vraag. Ik heb gesolliciteerd als politievrijwilliger Oost Brabant, en alle testen behaald. Afgelopen donderdag de rapporten ontvangen met mooie scores.
(alleen overwicht en zelfinzicht een 3 haha) Ik heb me te rustig gehouden tijdens het rollenspel denk ik
Maar goed.....ik ben er door. Nu stond er in de brief dat ik binnenkort benaderd zou worden voor het eindgesprek. Ik heb W&S een mail gestuurd afgelopen maandag wat voor tijdsbestek 'binnenkort' is, maar nog geen antwoord gehad. Kan iemand dat mij vertellen? En ook wat dat eindgesprek precies inhoud en hoe dat gaat? Ik hoor daar verschillende geluiden over. De ene zegt dat je je moet presenteren voor een commissie, de ander zegt dat er gewoon iemand thuis komt en meer het formeel afronden is van je sollicitatie.
En het antecedentenonderzoek, ook verschillende verhalen, de een zegt, BKR toetsing, referenties, etc. De ander zegt weer, nee hoor, gewoon je naam door het systeem halen om te checken op strafbare feiten. Ik vindt het allemaal prima (heb niks te verbergen haha) maar wil eigenlijk wel weten wat me nog te wachten staat voordat ik echt blij kan zijn. Kan iemand mij hier antwoord op geven? Alvast bedankt!