P.A.N.S ambulance

Auteur Topic: P.A.N.S ambulance  (gelezen 42798 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

harold

  • Gast
Reactie #110 Gepost op: 18 mei 2007, 10:36:47
Ik vind het ook een prima auto! Heb wel een paar kanttekeningen:

Als ik het goed heb moet je straks bij een onwelwording drie deuren opendoen om je spullen te pakken, voordat je door kan lopen...is dat wel handig?

Dat raam mag er van mij ook uit, tenzij het geblindeerd word zodat mensen niet naar binnen kunnen kijken.

Wat die plaatjes betreft van die wolken...een zorgvuldig uitgekozen zachte kleur in de hele auto was volgens mij ook rustgevend geweest. Ik ben heel benieuwd hoe patienten die wolkjes gaan ervaren en wat voor associaties we gaan krijgen. Straks hoor je die mensen over een bijna-dood-ervaring: "Ik was even in de hemel tussen de wolken!" (en ik zag het licht en werd gehaald door een aardige man in het geel)

Voor de rest hoop ik dat er een krachtige sirene op zit, want de schorre jankgeluiden die door de nieuwste auto's geproduceerd worden zijn niet om blij van te worden.

Maar ik ben heel enthousiast over de auto.  :) Het belooft wat te worden met die ANS.


rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
  • ambu
Reactie #111 Gepost op: 18 mei 2007, 12:45:54
1 je voordeur 2 je zijdeur en monitor op de brancard en meelopen met de chauffeur die zijn voordeur en de achterdeur opendoet brancard eruit haalt waar jij ondertussen de koffer en O2 op hebt gegooid. ieder 2 deuren  ::)


harold

  • Gast
Reactie #112 Gepost op: 18 mei 2007, 13:11:36
En om bij je zuurstofbommetje te kunnen moet je chauffeur ook een korte stop maken bij een achterdeur aan zijn kant...dat zijn voor hem drie deuren.


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #113 Gepost op: 18 mei 2007, 16:02:54
Tja... Niet echt schokkend veel.
Arts  www.alphalog.nl


harold

  • Gast
Reactie #114 Gepost op: 18 mei 2007, 16:27:13
Tja... Niet echt schokkend veel.

Nu stap je bij veel auto's uit, trekt de zijdeur open, en je hebt daar je koffer, monitor en zuurstoffles voor je. Je pakt wat je wilt, en loopt door. Nu staan koffer, fles en monitor op drie verschillende plekken in de auto, achter drie verschillende deuren. Dat is niet schokkend, maar wel even wennen.

Trouwens ik heb nog eens in de folder gekeken, en zag dat er bij de koffer een parate zuurstoffles komt. Dat is dan hetzelfde als bij de lage E-klasse auto's. Niks mis mee. De flessen achter de deur zijn reserveflessen.


ijsselvechter

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 208
Reactie #115 Gepost op: 20 mei 2007, 19:30:18
[
Dat raam mag er van mij ook uit, tenzij het geblindeerd word zodat mensen niet naar binnen kunnen kijken.

[/quote]Als je goed kijkt zie je dat het raam aan de zijkant al geblindeerd is :P


ijsselvechter

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 208
Reactie #116 Gepost op: 6 juni 2007, 08:41:26
18-06 07 komt tie bij onze dienst om hem te bekijken. Ben benieuwd :)


ijsselvechter

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 208
Reactie #117 Gepost op: 25 juni 2007, 11:45:27
Ik ben zelf vergeten om te gaan kijken :-[ maar aan de reacties te horen is men positief. Na de zomer gaan ze uitleveren. Weet niet welke zomer ;)


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #118 Gepost op: 27 juli 2007, 08:39:42
18-06 07 komt tie bij onze dienst om hem te bekijken. Ben benieuwd :)

dus je hebt nu een maand ervaring met ANS... hoe bevalt ze (Als je de naam ANS meegeeft, dan ook maar de vrouwelijke vorm gebruiken  ;D)
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


peteroff

  • Gast
Reactie #119 Gepost op: 27 juli 2007, 10:17:38
Volgens mij is de ANS een dag (en geen maand) in IJsselvecht geweest -> om haar te bekijken. Volgens mij rijdt er nog maar 1 ANS in Nederland en komt de productie pas 1 september op gang (van horen zeggen).

Standplaats Zutphen krijgt een van de eerste Ansen eind september. Varsseveld (Achterhoek) volgt eind dit jaar.