P.A.N.S ambulance

Auteur Topic: P.A.N.S ambulance  (gelezen 42812 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
  • ambu
Reactie #90 Gepost op: 8 november 2006, 14:59:32
poeh ik geloof ravu, vza, brabant, limburg noord, flevoland, zwolle en nog wat in het oosten.


guest3471

  • Gast
Reactie #91 Gepost op: 18 november 2006, 11:02:33
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...




Ik zal ook nog eens reageren! Ach, die wielen, da's ook nieuwe stijl zullen we maar zeggen.. Verder vond ik de verhalen en argumenten van het projectteam erg overtuigend. Ik had op de beurs m'n kisten aan en heb (vanwege m'n lengte, ongeveer 1.91) alle ambu's eens op stahoogte getest. In diverse container ambulances stond ik met m'n hoofd tegen het dak maar in deze had ik nog ruimte genoeg. Het argument van de wegligging is natuurlijk erg belangrijk; bij vrijwel alle andere typen worden daar compromissen gesloten. De lage instap lijkt me heerlijk als ik er de hele dag mee zou moeten werken. Een belangrijk nadeel vond ik de zijdeur van het achtercompartiment; toen ik daar uit wilde stappen stootte ik m'n hoofd, ik moest erg ver bukken om dat te voorkomen. Dat heb ik ook aangegeven, dat is altijd beter dan zomaar het product afzeiken.. Ik ben enthousiast!


DanielB

  • Gast
Reactie #92 Gepost op: 18 november 2006, 11:37:36
Ik neem aan dat hij qua uiterlijk nog niet geheel klaar is en het hier een prototype betreft?


guest3471

  • Gast
Reactie #93 Gepost op: 18 november 2006, 16:11:19
Ik neem aan dat hij qua uiterlijk nog niet geheel klaar is en het hier een prototype betreft?
Volgens mij zijn de (buiten-) maten opzich wel vastgesteld, zoals hij te zien was op de beurs. Ik verwacht verder niet dat veel ambulancediensten met lichtmetalen velgen gaan rijden, doen ze nu tenslotte ook niet. Wielspinners zouden misschien wel gaaf zijn, dat ze nog een kwartier doordraaien als 'ie al ter plaatse is.. ;) Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor lichtbalk hier nu het mooiste op staat. Op de grafische prototypes zat er geloof ik een hele dikke balk op.


DanielB

  • Gast
Reactie #94 Gepost op: 18 november 2006, 18:26:51
Volgens mij zijn de (buiten-) maten opzich wel vastgesteld, zoals hij te zien was op de beurs. Ik verwacht verder niet dat veel ambulancediensten met lichtmetalen velgen gaan rijden, doen ze nu tenslotte ook niet. Wielspinners zouden misschien wel gaaf zijn, dat ze nog een kwartier doordraaien als 'ie al ter plaatse is.. ;) Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor lichtbalk hier nu het mooiste op staat. Op de grafische prototypes zat er geloof ik een hele dikke balk op.

Ik doelde eiglk op het raam aan de zijkant met mijn vraag ;)... Die zijn niet afgeplakt, je kan zo naar binnen kijken..


guest3471

  • Gast
Reactie #95 Gepost op: 18 november 2006, 21:23:37
Ik doelde eiglk op het raam aan de zijkant met mijn vraag ;)... Die zijn niet afgeplakt, je kan zo naar binnen kijken..
Oh, dat.. ;D Naja, ze waren een beetje getint, dat wel.. :P Maar dit zal inderdaad nog niet definitief zijn, ik geloof dat ze een aantal dingen ook nog wel 'open' laten, zodat elke dienst zijn eigen interieur kan kiezen bijvoorbeeld. En jij zou dan kunnen kiezen voor een raam waar je niet door naar binnen kan kijken  ;)


Wilfred.

  • Gast
Reactie #96 Gepost op: 6 december 2006, 13:05:28
De auto is weer terug de fabriek in, maar hoe zal die eruit komen ?


harold

  • Gast
Reactie #97 Gepost op: 30 maart 2007, 18:58:23
Volgende maand is 'ie dan echt af. Eind mei gaat de eerste de weg op.


Bart S

  • Gast
Reactie #98 Gepost op: 30 maart 2007, 19:25:39
Volgende maand is 'ie dan echt af. Eind mei gaat de eerste de weg op.

Hmmm.... ik ben onderhand een beetje 'eerst zien, dan geloven' geworden...


ijsselvechter

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 208
Reactie #99 Gepost op: 15 april 2007, 17:29:21
Ik hoorde deze week op de bijscholing voor CH, van ons aller Ab S., dat  de eerste in juni geleverd zou worden en dat het daarna snel zou gaan. Ben benieuwd 8)