P.A.N.S ambulance

Auteur Topic: P.A.N.S ambulance  (gelezen 42852 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
  • ambu
Reactie #10 Gepost op: 26 juli 2005, 20:17:03
ziet er beter uit als die van zhz.
voor de duidelijkheid ravu.nl materieel ambulances


ambulance mark

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 26 juli 2005, 20:26:10
Op www.ravu.nl staat een stukje tekst.

Dit stukje bedoelde ik dus. En ik vind deze net als die vw met container niet mooi. Maar ach als de chauffeur, de pleeg en een eventuele patient er maar blij mee zijn.


mizzi

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 26 juli 2005, 21:26:39
:D
he heb er in gereden en heeft echt verbazingwekkende rijeigenschappen.
hij heeft een acceleratie die net zo snel is als een lage mercedes.
ligt vele malen beter op de weg dan die patatbak(sprinter) en die chevy,hij corrigeert zichzelf goed.
topsnelheid van 180 en goed afgewerkt gewoon een knappe auto.
heb alle twee de vw t5 gereden en gezien die t5 van friesland zonder bak en de t5 met bak.
mijn keuze zou zijn met bak. ;D


ambulance mark

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 27 juli 2005, 20:27:24
:D
he heb er in gereden en heeft echt verbazingwekkende rijeigenschappen.
hij heeft een acceleratie die net zo snel is als een lage mercedes.
ligt vele malen beter op de weg dan die patatbak(sprinter) en die chevy,hij corrigeert zichzelf goed.
topsnelheid van 180 en goed afgewerkt gewoon een knappe auto.
heb alle twee de vw t5 gereden en gezien die t5 van friesland zonder bak en de t5 met bak.
mijn keuze zou zijn met bak. ;D


Ja maar dit is dus iets anders, dit topic gaat over een nieuw te ontwikkelen ambulance waar nog geen testauto van is.

Jij hebt waarschijnlijk in 1 van  de nieuwe vw's gereden die kort geleden zijn afgeleverd, ze lijken op de p.a.n.s. maar dat zijn ze niet.

met groeten mark.


ambulance mark

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 27 juli 2005, 20:45:00
foto van de p.a.n.s.

foto: www.ravu.nl

[verwijderd door de admin]


mizzi

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 27 juli 2005, 23:02:44
Nee mark je hebt inderdaad gelijk.
deze auto heb ik niet gereden die is inderdaadonbekend voor mij.
sorry voor het niet opletten op de topic.

groeten mizzi


ambulance mark

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 28 juli 2005, 14:41:12
Nee mark je hebt inderdaad gelijk.
deze auto heb ik niet gereden die is inderdaadonbekend voor mij.
sorry voor het niet opletten op de topic.

groeten mizzi

Maakt niet uit hoor, misschien is het topic een beetje onduidelijk.

P.A.N.S
Project Ambulance Nieuwe Stijl
Een landelijke projectgroep onder voorzitterschap van RAVU. www.ravu.nl

Er zijn door deze project groep verschillende eisen op papier gezet waaraan een nieuwe ambulances zou moeten voldoen. Alles aan deze ambu is nieuw, ook het type ambu. Het word een vw T5 met speciale opbouw, niet een vierkante box opbouw maar meer gestroomlijnd in de vorm van de carroserie. Er zijn al een paar gewone vw T5 ambu's afgeleverd en daar hoor ik veel goede dingen over, dus misschien word de p.a.n.s. wel een succes


rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
  • ambu
Reactie #17 Gepost op: 28 juli 2005, 20:15:54
volgens "deskundigen" is het project door iemand anders opgestart met of namens de sovam en toen die ziek werd heeft iemand van de ravu het voorzitterschap maar overgenomen omdat toch iemand het moest doen en ze bij de ravu kennelijk mensen over hebben.

het schijnt dus helemaal geen project van de ravu te zijn zoals zij willen doen geloven op hun site.

maar daar zijn ze goed in


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #18 Gepost op: 28 juli 2005, 22:49:38
volgens "deskundigen" is het project door iemand anders opgestart met of namens de sovam en toen die ziek werd heeft iemand van de ravu het voorzitterschap maar overgenomen omdat toch iemand het moest doen en ze bij de ravu kennelijk mensen over hebben.

het schijnt dus helemaal geen project van de ravu te zijn zoals zij willen doen geloven op hun site.

maar daar zijn ze goed in


Hha ja klopt, je zou bijna denken dat ze op dezelfde lobbyschool hebben gezeten als de MMT's  ;D ;D ;D ;)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


ambulance mark

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 29 juli 2005, 10:27:13
Ik weet eigenlijk ook niet of dit project ooit van de grond komt. Voor een ambulance bouwer als visser is het al een hele toer om een nieuw model ambulance te produceren en ontwerpen, en dan zou hier een project groep uit het niets een ambulance bouwen. En ik geloof ook nog dat de ambu  gebouwt word door een bedrijf dat geen of weinig ervaring heeft in de ambulance sector.