P.A.N.S ambulance

Auteur Topic: P.A.N.S ambulance  (gelezen 42873 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

ambulance mark

  • Gast
Reactie #30 Gepost op: 30 juli 2005, 16:07:17
De eerste Pansambulance's gaan binnenkort de baan in lelystad op om te testen en gaan dan ook naar diverse diensten om te testen ;D

Ik vind dit een goed project en zal dan ook graag de auto uittesten,  een aantal collega's staan er wel argwanend tegenover. Ik heb mij al aangeboden om deze auto te testen.
Ik denk dat we in nederland eens toe zijn aan een andere auto :D ;)

Ze gaan binnenkort rijden, dus dat wil zeggen dat er al wel een testauto is. Ik zie nog dat het niet zo was, slecht van me.
Zijn er al foto's beschikbaar van deze ambu?


ikkuh

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 30 juli 2005, 18:12:04
een keer een ambulance op een jaguar chassis, zou er mooi uitzien. Foto's zijn van een rouwauto maar dan krijg je een beetje het idee hoe het zal worden.

foto: Kuhlmann Duitsland
www.kuhlmann-cars.de
Opbouw op zo'n jaguar zie ik wel zitten :D

maar op een ford ::)


ambulance mark

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 4 augustus 2005, 15:52:14
Wat blijft het toch lang stil rond de pans, je zou toch verwachten dat er allang meer over bekend zou moeten zijn.
En dat beetje informatie dat we hebben is niet echt veel.


Gasr

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 14 september 2005, 20:49:25
Jammer dat er geen nieuws te melden is over dit project, lijkt me goed als ze nu eens met een goed verhaal komen ?!

Nog maar wachten dan !!


Arnoud

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 16 september 2005, 18:39:12
Ik ben ook wel weer benieuwd naar evt nieuwe ontwikkelingen !?


mark.

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 16 september 2005, 20:17:21
De eerste Pansambulance's gaan binnenkort de baan in lelystad op om te testen en gaan dan ook naar diverse diensten om te testen ;D


al weer een tijdje geleden dit en nog niets over  gehoord, gaat het misschien toch niet zo goed?


rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
  • ambu
Reactie #36 Gepost op: 20 september 2005, 20:19:13
ik reed vorige week langs terberg in ijselstein die hebben daar een nieuwpand. volgens mij zag ik hem staan althans een gele t5 met een gestroomlijnde achterkant wel lager en minder lomp als die van zuidholland.


Kees ZHZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #37 Gepost op: 20 september 2005, 20:37:15
ik reed vorige week langs terberg in ijselstein die hebben daar een nieuwpand. volgens mij zag ik hem staan althans een gele t5 met een gestroomlijnde achterkant wel lager en minder lomp als die van zuidholland.
is er een website van deze bouwer??
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.


mark.

  • Gast
Reactie #38 Gepost op: 20 september 2005, 20:53:30
ik reed vorige week langs terberg in ijselstein die hebben daar een nieuwpand. volgens mij zag ik hem staan althans een gele t5 met een gestroomlijnde achterkant wel lager en minder lomp als die van zuidholland.

En als je een foto had gemaakt en het zou de nieuwe pans zijn dan had je de primeur op dit forum.

En dan zouden wij hem voor het eerst in het echie hebben bezien.

Het had zo mooi kunnen zijn. ;D

groeten mark


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #39 Gepost op: 20 september 2005, 22:44:12
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s