0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
Dienst: VZAStandplaats: Roepnummer: 13-105Soort voertuig: AmbulanceMerk & type: Chevrolet Express (LPG)Kenteken: 65-RZ-GRBijzonderheden: -Dienst: VZAStandplaats: Roepnummer: 13-106Soort voertuig: AmbulanceMerk & type: Chevrolet Express (LPG)Kenteken: 17-SB-JZBijzonderheden: -
Dat gebeurd bij de Amsterdamse Chevy's ook. Echter hebben deze 2 basiskleuren. Dus staat er niets meer op. Maar zijn ze nog wel als zodanig te herkennen, omdat de onderkleur hetzelfde blijft.
Dat afhalen van de stickers gebeurd bij de Amsterdamse Chevy's dus niet.Bij deze twee auto's staan alle stickers er nog op, ook de gele banen op het rood en ook de GGD stickers op de zijkant zo te zien.
Uhm, ik heb al tientallen Amsterdammse Chevy's afgevoerd zien worden en ze worden zeker weten wel ontstript. Ik weet niet hoe je er bij komt dat dat niet gebeurd? Ik durf wel te stellen dat er nog geen enkele Chevy's is weggegaan zonder ontstickert te worden.
klopt Ik denk alleen dat BCA er zelf voor kiest om de stickers te verwijderen, de Vito ovd ambu van schiphol werd door BCA ook aangeboden zonder stickers, en op de 2 linkjes hierboven kan je zien dat er gewoon amsterdamse ambulances worden aangeboden om marktplaats met striping.