Chevrolet A-ambulances

Auteur Topic: Chevrolet A-ambulances  (gelezen 404087 keer)

0 gebruikers (en 66 gasten bekijken dit topic.

Svs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 339
Reactie #1160 Gepost op: 28 januari 2011, 15:13:10


Dienst: GGD Amsterdam
Post: Valckenierstraat
Roepnummer: 13-108
Soort voertuig: Ambulance
Merk & type: Chevrolet GMT610 DRV
Kenteken: 80-NXK-2
Bijzonderheden:
Gebruik mijn foto's niet zonder mijn toestemming


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #1161 Gepost op: 28 januari 2011, 16:22:36
Merk & type: Chevrolet GMT610 DRV

Waar staat ''DRV'' voor?


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #1162 Gepost op: 28 januari 2011, 16:28:17
Waar staat ''DRV'' voor?
Gokje, dutch rescue vehicles?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Svs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 339
Reactie #1163 Gepost op: 28 januari 2011, 16:31:45
Gokje, dutch rescue vehicles?

Klopt.  O0
Gebruik mijn foto's niet zonder mijn toestemming


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #1164 Gepost op: 28 januari 2011, 19:13:31
Een ambulance met Wheeled coach opbouw die geimporteerd en afgeleverd is door dutch rescue vehicles, achjah dat kan natuurlijk ook 0098
Ik zet ook ''DRV'' bij elke foto van een wheeled coach ambulance  098uo


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1165 Gepost op: 3 februari 2011, 17:16:16


Dienst: GGD Amsterdam
Post: Valckenierstraat
Roepnummer: 13-105
Soort voertuig: Ambulance
Merk & type: Chevrolet GMT610 DRV
Kenteken: 34-NSK-1
Byzonderheden:
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #1166 Gepost op: 3 februari 2011, 18:18:29
he jah ga er ook nog even ''DRV'' bijzetten. Alleen de (bedrijfs)sticker achterop is van Dutch Rescue Vehicles. Deze auto's komen bijna kant en klaar aan vanuit de Wheeled Coach fabriek, dutch rescue vehicles (voorheen De Vries in geval van de ambulances dan) is alleen maar de importeur die een paar kleine aanpasingen maakt voor de Nederlandse markt. Het is dus geen DRV.


Adriaan1988

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 913
Reactie #1167 Gepost op: 3 februari 2011, 18:43:07
he jah ga er ook nog even ''DRV'' bijzetten. Alleen de (bedrijfs)sticker achterop is van Dutch Rescue Vehicles. Deze auto's komen bijna kant en klaar aan vanuit de Wheeled Coach fabriek, dutch rescue vehicles (voorheen De Vries in geval van de ambulances dan) is alleen maar de importeur die een paar kleine aanpasingen maakt voor de Nederlandse markt. Het is dus geen DRV.
het is wel DRV, ik ben er geweest met de open dag van DRV. de Ambu komt zonder Blauwe lampen en Amberlampen, en C2000 enz aan bij DRV en bij DRV word alles op en ingebouwd.


Adriaan1988

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 913
Reactie #1168 Gepost op: 3 februari 2011, 18:53:18
ff wat op gezocht op de site van DRV



Dutch Rescue Vehicles is officieel importeur voor Wheeled Coach en Binz Ambulances en onderdeel van het MAN/PON concern.

Breed programma leverbaar op basis van o.a. Volkswagen, Chevrolet en Mercedes-Benz.

Diverse chassis leverbaar zowel als ‘bestelwagen’ uitvoering en als ‘container’ uitvoering. Alle uitvoeringen worden geleverd als ‘maatwerk’ - u heeft volledige invloed op de lay-out van het interieur en de uitvoering.
Alle ambulances zijn leverbaar met een compleet ROB contract, voor optimale risicobeheersing en budgetteerbaarheid.

Volkswagen ambulances leverbaar als bestelwagenvariant (tot 3.2 ton, 180 pk bi-turbo 4-cilinder, DSG automaat). Compacte en economische ambulance geschikt voor ALS en BLS niveau met hoogwaardige kunststof of maatwerk interieur. Leverbaar in diverse dakhoogten en naar wens met dubbele schuifdeuren met elektrische bediening. Leverbaar met VB luchtvering op de achteras of rondom.

Chevrolet Ambulances leverbaar als 3.9 t. variant met 6.0 V8 motorisering (327 pk) op basis van LPI (LPG) met 6-traps volautomatische versnellingbak. De ambulance kan worden uitgevoerd met een klantspecifiek interieur met diverse opties, zoals zuurstof schuifslede. Leverbaar met o.a. dynamische schokbrekers.

Mercedes-Benz Emergency Sprinter Ambulances. Uitermate ruime en kwalitatief uitstekende ambulance voorzien van de ruime veiligheidsuitrusting (ESP, zijairbags, et cetera). Het moderne, lichte en vooral ruime interieur biedt een optimale werkruimte voor de verpleegkundige. Het patiëntencompartiment is optimaal bereikbaar via 1 of 2 handmatig of elektrisch bedienbare schuifdeuren over de volle hoogte en 2 hoge klapdeuren aan de achterzijde. Leverbaar in GVW tot 3.9 ton als bestelwagenvariant of 5 ton als dubbellucht containeruitvoering. Leverbaar met 190 pk zescilinder turbodiesel motor in combinatie met volautomatische transmissie. Ook in combinatie met VB luchtvering op de achteras.

Container uitvoeringen met hoogwaardige 40 mm aluminium sandwich wanden.

tekst van: http://www.dutchrescuevehicles.com/nl/voertuigen/ambulances/als


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1169 Gepost op: 3 februari 2011, 20:20:23
he jah ga er ook nog even ''DRV'' bijzetten. Alleen de (bedrijfs)sticker achterop is van Dutch Rescue Vehicles. Deze auto's komen bijna kant en klaar aan

Bijna kant en klaar inderdaad. DRV bouwt de voertuigen af en maakt deze geschikt voor de Nederlandse wegen.
Zelfde verhaal met Rosenbauer ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !