Dat mag je zeker vragen, maar dan wel via PB. Laten we dit topic vooral houden waar deze over gaat.
Ik probeer een discussie (wat goed lukt gezien de reacties) aan te wakkeren om een combinatie van lethal + non-lethal op een wagen. In de UK, IJsland, Nieuw-zeeland etc. is het non-lethal, in de meeste gevallen elders is het lethal + non op één man, maar daar zijn de cijfers ook naar als je iedereen er mee uitrust. Het is immers een risicovol wapen. Beide kanten wil je denk ik niet op, je zou zelfs door de komst van de taser het UK model kunnen opvolgen. Ook dat kan een gevolg zijn.
Dus ik gooi eens een balletje op om een juiste balans hier in te vinden, uiteraard met jullie gedachte hierbij, zoals AureliusM bijvoorbeeld opperde 'vast in de wagen', lijkt mij ook een prima optie. Misschien is het geen goed idee wat ik opper, daarom zijn er landen die het totaal non-lethal aanpakken, met speciale lethal eenheden. Ik probeer het juist om te draaien en te discussiëren of dat een werkbaar middenweg is.