Stroomstootwapen (taser)

Auteur Topic: Stroomstootwapen (taser)  (gelezen 241838 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #260 Gepost op: 18 oktober 2012, 08:21:02
Misschien moet jij eens goed lezen wat er staat. Voor je elke  keer iets op papier zet.

Aha, dus als ik opschrijf wat jou niet aanstaat, komt dat omdat ik het niet begrijp doordat ik niet kan lezen.

Dat is mogelijk hoor, ik maak fouten.  Ik heb regelmatig ergens spijt van ook, als ik achteraf analyseer hoe ik iets dacht goed op te lossen. En ik heb regelmatig dat ik denk "oei, dat had ik anders moeten doen..."
Maarja, ik ben dan ook geen agent hè, maar slechts een burger.

CM

• Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #261 Gepost op: 18 oktober 2012, 08:31:45
Aha, dus als ik opschrijf wat jou niet aanstaat, komt dat omdat ik het niet begrijp doordat ik niet kan lezen.

Dat is mogelijk hoor, ik maak fouten.  Ik heb regelmatig ergens spijt van ook, als ik achteraf analyseer hoe ik iets dacht goed op te lossen. En ik heb regelmatig dat ik denk "oei, dat had ik anders moeten doen..."
Maarja, ik ben dan ook geen agent hè, maar slechts een burger.

http://gawker.com/5951987/

Is dit je broer, Henk? (Zonder de foto's van half-naakte meisjes voordat je mij gaat aanvallen!)
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #262 Gepost op: 18 oktober 2012, 08:54:19
Dat is dus ook het probleem met jou HENK, jij meent misschien jouw beslissingen misschien niet wel overwogen. Onze agenten worden aangenomen omdat zij iets kunnen wat jij misschien niet kan. Het.nemen van een beslissing binnen een mili seconden. Ja het raar maar en achter af blijk met tussen kat van de rechtelijke macht dat deze goed genomen zijn.

Dus ga vanavond rustig naar bed en doe je oogjes dicht. Immers er is daar buiten een club die waakt voor jouw veiligheid hoe dan ook. Zelfs als je ze beticht van de meest idiote dingen.

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #263 Gepost op: 18 oktober 2012, 09:00:19
Dat is dus ook het probleem met jou HENK, jij meent misschien jouw beslissingen misschien niet wel overwogen. Onze agenten worden aangenomen omdat zij iets kunnen wat jij misschien niet kan. Het.nemen van een beslissing binnen een mili seconden. Ja het raar maar en achter af blijk met tussen kat van de rechtelijke macht dat deze goed genomen zijn.

Dus ga vanavond rustig naar bed en doe je oogjes dicht. Immers er is daar buiten een club die waakt voor jouw veiligheid hoe dan ook. Zelfs als je ze beticht van de meest idiote dingen.

Ik beticht agenten van de meest idiote dingen, zoals dat ze niet onfeilbaar zijn. Ik neem dat terug. Agenten maken beslissingen in mili seconden en die zijn altijd goed. Excuses, dom van mij ik wist dat niet. Sorry dat ik al die agenten hier in mijn onwetendheid er van heb beticht dat zij vast ook af en toe wel eens iets niet helemaal goed zullen doen. Dat is natuurlijk niet zo. Sorry!

Ik kijk terug en zie mijn fouten, maar ik ben dan ook nog in een voortdurend leerproces, ik kijk altijd wat er nóg beter had gekund.

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #264 Gepost op: 18 oktober 2012, 09:09:10
http://gawker.com/5951987/

Is dit je broer, Henk? (Zonder de foto's van half-naakte meisjes voordat je mij gaat aanvallen!)

http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws/Gelders-Nieuws/ArnhemNijmegen/1799341/Agent-met-wapen-vaker-screenen.htm

Die mensen begrijpen er ook niets van, agenten screenen? Wat een onzin!

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #265 Gepost op: 18 oktober 2012, 09:46:07
Lees nu eerst eens de berichten die er zijn geplaatst, voor dat je ........ opentrekt zonder dat er iets nutigs uitkomt.
Niemand heeft er een probleem mee dat agenten regelmatig gescreend worden.

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #266 Gepost op: 18 oktober 2012, 11:05:54
Lees nu eerst eens de berichten die er zijn geplaatst, voor dat je ........ opentrekt zonder dat er iets nutigs uitkomt.
Niemand heeft er een probleem mee dat agenten regelmatig gescreend worden.

Waarom zou je agenten gaan screenen, als je eenmaal agent bent maak je geen fouten meer. Onfeilbaar is onfeilbaar.

xangadib

• IvP
  • Forum gebruiker
Reactie #267 Gepost op: 18 oktober 2012, 11:13:32
Waarom zou je agenten gaan screenen, als je eenmaal agent bent maak je geen fouten meer. Onfeilbaar is onfeilbaar.

Henk, ik had je hoger ingeschat. Ik vind het prima om met iemand te discussieren die het niet met mij eens is. Is zelfs leerzaam en verhelderend. Maar dit is gewoon trollen.

Zullen we BOT gaan.
Digitaal onderzoek

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #268 Gepost op: 18 oktober 2012, 11:37:15
Dat is helemaal ot. Hoe kun je nou verwachte dat agenten die van zichzelf denken dat zij geen fouten kunnen maken en weigeren kritisch naar hun inzetten in het verleden te kijken verwachten dat zij in staat zijn om een dergelijk wapen verantwoord in te zetten.

Kijk wat hier beweerd wordt, en niemand plaatst daar vraagtekens bij. Ik kan me niet voorstellen dat iemand een stroomstootwapen in handen geeft van iemand die denkt dat ie god is. Als dat wel gebeurt, slaap ik evengoed rustig. Maar ik zou liever hebben dat iemand met beide benen op de grond (en die zijn hier ook, alleen hoor je ze niet protesteren als een collega beweert agenten nou eenmaal nooit iets verkeerd doen) de taser uitgereikt krijgt dan zo'n verheven onfeilbaar licht.

Een normaal mens zou niet uitsluiten dat er een keer wat fout zou gaan en de verzekering geven dat hij zijn uiterste best doen om missers te voorkomen. Maar hier komen mensen weg met de bewering nooit iets verkeerd ingeschat te hebben en een ander beweert dat agenten nooit te vaak slaan. Met droge ogen sluit hij dat uit.

Zet dat eens naast het stukje van de belgische agenten die een blindegeleidestok aan zien voor een samoeraaizwaard en de blinde eigenaar tasert.. Hoe geloofwaardig ben je dan als je zegt dat het maken van fouten onmogelijk is?

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #269 Gepost op: 18 oktober 2012, 12:01:05
Henk, allereerst was het voorval in Engeland en niet in Belgie, maar dat nemen we je uiteraard niet kwalijk, daar heb je vast overheen gelezen.  ;)

Ik durf best te stellen dat agenten ook fouten maken, ik heb al voldoende collega's gezien die daarover aangesproken/bestraft zijn.

Overigens denk ik dat geen enkele blauwe hier zal beweren dat hij nooit fouten maakt. Als dat al zo staat opgeschreven dan ben ik het daar uiteraard mee oneens, maar als je goed leest wat dielangemotormuis schrijft:
Dan ben ik dus al 20 jaar geen goede agent. In mijn 20 jr heb ik nog nooit een moment van spijt gehad of gedacht dat had ik anders kunnen aanpakken.
Hij schrijft volgens mij niet dat hij nooit wat fout doet, zo zie ik het er in ieder geval niet staan. Hij schrijft dat hij in 20 jaar nergens spijt van heeft gehad en dat hij achter zijn optreden in al zijn situaties staat. Dat staat los van het feit of iets fout of goed is.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.