14-7-2005 Brand legt restaurant in de as

Auteur Topic: 14-7-2005 Brand legt restaurant in de as  (gelezen 11244 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 14 juli 2005, 10:09:25
Precies ;D Anders hadden we geen vlamfoto's he...want die Robin is niet zo snel he ;D

Snel niet, maar fanatiek istie wel.....Phillipine ligt toch een aardig eind van Terneuzen af...... :-X

En snel valt ook wel mee hoor.....als ik op de fiets foto's zou moeten maken, was ik gauw werkeloos, denk ik....... :-\ ;D


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #11 Gepost op: 14 juli 2005, 10:35:48
Snel niet, maar fanatiek istie wel.....Phillipine ligt toch een aardig eind van Terneuzen af...... :-X

En snel valt ook wel mee hoor.....als ik op de fiets foto's zou moeten maken, was ik gauw werkeloos, denk ik....... :-\ ;D

Ach gos ;D Wat zouden we zijn zonder de fanatiekelingen!(waarvan wordt gezegd dat ik daar ook onder val) ;D


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #12 Gepost op: 14 juli 2005, 10:41:12
Foto's staan erop hoor  ;D ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #13 Gepost op: 14 juli 2005, 10:43:10
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #14 Gepost op: 14 juli 2005, 10:44:19
Snel niet, maar fanatiek istie wel.....Phillipine ligt toch een aardig eind van Terneuzen af...... :-X

En snel valt ook wel mee hoor.....als ik op de fiets foto's zou moeten maken, was ik gauw werkeloos, denk ik....... :-\ ;D

Nou niet snel geloof ik, ik stond er binnen 20 minuten op de fiets, en 't is zo'n 15km van Terneuzen naar Philippine  ;)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 14 juli 2005, 10:50:37
Nou niet snel geloof ik, ik stond er binnen 20 minuten op de fiets, en 't is zo'n 15km van Terneuzen naar Philippine  ;)

Dat doe je aardig snel, ik fiets elke dag 22 kilometer heen naar school en daar doe ik een een klein uurtje over... Doe je goed dan binnen 20 minuten, maarja dan fiets ik ook wel ietsje langzamer dan bij meldingen  :o Maaruh, mooie foto's... En Ronald kan je die arme jongen dan niet even meenemen???  ::) :-\ ;D


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #16 Gepost op: 14 juli 2005, 10:54:59
Dat doe je aardig snel, ik fiets elke dag 22 kilometer heen naar school en daar doe ik een een klein uurtje over... Doe je goed dan binnen 20 minuten  :o Maaruh, mooie foto's...

Tjah als je dat vaak genoeg doe lukt dat wel, alsmaar op volle snelheid rijden en gelukkig had ik niet zo'n last van de wind, 't was wel mistig  ::) :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


firemanr

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 14 juli 2005, 10:57:18
Nou niet snel geloof ik, ik stond er binnen 20 minuten op de fiets, en 't is zo'n 15km van Terneuzen naar Philippine  ;)

Daarom heb ik er die 2e regel ondergezet Robin..... ;D

En je was wel snel, maar niet snel genoeg om die grote vlammen erop te zetten...... 8) ;D


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #18 Gepost op: 14 juli 2005, 10:59:00
Daarom heb ik er die 2e regel ondergezet Robin..... ;D

En je was wel snel, maar niet snel genoeg om die grote vlammen erop te zetten...... 8) ;D

Maar van jou hebben we nog geen foto's gezien  :P  ;D

Gr
Erik


firemanr

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 14 juli 2005, 11:00:06
Nee, kzit nog steeds op mn werk tot 14.00 uur... :-X

En ik kan alleen terugkijken op mn fototoestel, daar staan vlammen genoeg op..... ;D ;D