Eenzijdig ongeval Isabellaweg

Auteur Topic: Eenzijdig ongeval Isabellaweg  (gelezen 1554 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Gepost op: 15 juli 2005, 11:48:57
Vrijdag 15 juli omstreeks 06.55 uur was er een melding voor de post Hoek met de HV1. Een bestuurder was bekneld komen te zitten bij een eenzijdig ongeval op de Isabelleweg Philippine / IJzendijke. Door nog onbekende oorzaak was hij tegen een boom terecht gekomen. De brandweer van IJzendijke heeft de man uit zijn benarde situatie moeten bevrijden waarbij ze veel en zwaar materieel nodig hadden. Het slachtoffer is met de traumaheli naar Gent overgebracht.

voor foto's:

http://www.terneuzen.nl/index.php?url=/veiligheid/brandweer/alarmering/nieuwsbericht&story=542




FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2005, 11:52:40
Vrijdag 15 juli omstreeks 06.55 uur was er een melding voor de post Hoek met de HV1. Een bestuurder was bekneld komen te zitten bij een eenzijdig ongeval op de Isabelleweg Philippine / IJzendijke. Door nog onbekende oorzaak was hij tegen een boom terecht gekomen. De brandweer van IJzendijke heeft de man uit zijn benarde situatie moeten bevrijden waarbij ze veel en zwaar materieel nodig hadden. Het slachtoffer is met de traumaheli naar Gent overgebracht.

voor foto's:

http://www.terneuzen.nl/index.php?url=/veiligheid/brandweer/alarmering/nieuwsbericht&story=542

Die heeft een flinke klapper gemaakt  ::)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #2 Gepost op: 15 juli 2005, 11:58:04
Inderdaad een aardige klap geweest.

Nog even een andere vraag: zo te zien aan de foto's is het dashboard aardig naar binnen gekomen en op de rechtse foto valt me op dat de auto ineens een stuk van de boom af staat. Is dat omdat er met de ram ruimte is gemaakt en de auto van de boom getrokken is om zo het dashboard meer naar voren te kunnen duwen??


firemanr

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 15 juli 2005, 12:31:45
Inderdaad een aardige klap geweest.

Nog even een andere vraag: zo te zien aan de foto's is het dashboard aardig naar binnen gekomen en op de rechtse foto valt me op dat de auto ineens een stuk van de boom af staat. Is dat omdat er met de ram ruimte is gemaakt en de auto van de boom getrokken is om zo het dashboard meer naar voren te kunnen duwen??

Mijn collega is er geweest, Jordy, ik weet wel dat de auto van de boom afgehaalt is, maar ik weet (nu nog) niet hoe.... ;)


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #4 Gepost op: 15 juli 2005, 12:42:11
Aah oke, dan horen we het vast nog wel eens  ;D