, de kans dat ze ALLE percelen winnen is uiteraard nul, na het huidige debacle.
Die kans is juist heel groot, als je de touran even buiten beschouwing laat hebben ze eigenlijk alle auto's benodigd voor de politie.
Bus T5, eerlijk gezegd is er niets vergelijkbaars. Betrouwbaar en een bewezen product. Daarnaast de Crafter voor het zwaardere werk, zijn evenknie de sprinter red zijn specs nog niet eens.
Auto diverse die uitermate geschikt zijn, ook voor de V70 is de Audi rs6 een goede match. Maar vlak ook de VW passat niet uit, niet voor niets wordt deze auto het meest aangeschaft door de Duitse collegae.
4*4 voor de werkzaamheden van de politie voldoet de Amorak goed tot uitermate goed, en de Toureq doet niet onder voor een RangeRover. En geloof me ik heb ze in Mamut gereden ik was zeer onder de indruk in het normale terrein.
Vrachtauto's is er geen merk dat een diverser platform levert dan MAN en eigenlijk voor alles een oplossing heeft.
Dan heb je dus eigenlijk alle voertuigen bij 1 importeur, dat heeft Merdedes in Nederland nog niet eens. ( bij mijn weten zijn het broers, de een heeft de personentak en de ander de bedrijfstak ).
Het enige hekelle punt is de signalering, ja ze hebben HONAC en daarover hebben ze eigenlijk nog meer klachten dan over de tourans.
Het grootste voordeel dat VW heeft is dat men de voertuigen tegen kostprijs kunnen aanbieden zonder grote verliezen te leiden. En tot nu toe is er nog geen merk geweest dat dat wel wilde doen.