Aanbesteding politie dienstauto's

Auteur Topic: Aanbesteding politie dienstauto's  (gelezen 74251 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #150 Gepost op: 29 september 2014, 00:42:04
Citaat van: YNPD link=msg=1299034 date=1411943724
Hoe bedoel je meer klachten? Onze Tourans staan vaker bij de dealer voor problemen aan het voertuig, dan dat er problemen waren met de nieuwe dakset en de besturing. Ik ben over de dakset heel tevreden en ook over het bedieningspaneel.

Eens... alhoewel we de monteur van honac hier minimaal 1 keer per week op bezoek hebben ivm mankementen aan de voertuigen.
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #151 Gepost op: 29 september 2014, 00:51:07
Citaat van: grizz link=msg=1299036 date=1411944124
Eens... alhoewel we de monteur van honac hier minimaal 1 keer per week op bezoek hebben ivm mankementen aan de voertuigen.
Komt dat dan doordat jullie die wbc er zelf opgebouwd hebben? Ik heb die Honac gast bij ons nog nooit gezien. Wat voor problemen zijn er dan?


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #152 Gepost op: 29 september 2014, 00:55:16
maar eerlijk gezegd is elke week wat overdreven maar meerdere keren per maand hebben we ze wel op bezoek.

geluid wat in ene uitvalt. Lampen die niet aan willen. Of niet uit. Navigatie die niet werkt.

wbc heeft niet veel met de besturing van de ogs te maken. Zit wel in de balk gebouwd maar besturing is losstaand systeem. Overigens hebben we nog maar twee wbc in de roulatie. beide al oudere voertuigen. Hebben geen tot weinig problemen.
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


DKAG

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #153 Gepost op: 29 september 2014, 12:42:14
Ford kan echt alles bieden wat een handhaver maar wenst. Zij hebben vele jaren ervaring binnen handhaving op alle niveau's (uiteraard in Noord Amerika), maar ook in de UK bijvoorbeeld. Als zij (wederom??) meedoen aan de aanbesteding (en schappelijke prijzen uiteraard) kan het (weer??) boeiend worden. Aantal modellen uit de VS omzetten van US-spec naar EU-spec en eea zou weer met wat meer daadkracht eruit komen te zien op straat. Ik denk even aan Rotterdam in de jaren 70 en begin 80 met de Chevrolets C10 :D
maar ff serieus een NL-versie Ford Explorer Police + Ford Police Interceptor....kom op dames en heren...wie wilt dat nou niet hahahahahahahahaa  98uiye


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #154 Gepost op: 29 september 2014, 12:49:57
Wat is het verbruik van zo'n dikke amerikaan?


voske83

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,368
Reactie #155 Gepost op: 29 september 2014, 12:55:24
Sedan FWD
stad 18 miles per gallon
snelweg 26 miles per gallon
gecombineerd 21 miles per gallon

Sedan AWD
stad 18 miles per gallon
snelweg 25 miles per gallon
gecombineerd 21 miles per gallon

Utility FWD
stad 16 miles per gallon
snelweg 22 miles per gallon
gecombineerd 18 miles per gallon

Utility AWD
stad 16 miles per gallon
snelweg 21 miles per gallon
gecombineerd 18 miles per gallon

Bron

Zo begrijp ik ten minste de website. Het kan ook zijn dat dit het verbruik is van de 2011 Crown Victoria Police Interceptor en dat de 2015 versie het 20 procent beter doet.


ronaldod

  • VP Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 107
Reactie #156 Gepost op: 29 september 2014, 13:00:09
Citaat van: Diamondback link=msg=1299100 date=1411987797
Wat is het verbruik van zo'n dikke amerikaan?
stad 1l op6 km en snelweg 1l op 10km.

Niet echte zuinige wegentjes.

http://www.autobytel.com/ford/utility-police-interceptor/2014/specifications/


Senior GGP

  • Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Back the Blue
Reactie #157 Gepost op: 29 september 2014, 13:03:04
Ik zeg doen! Top kwaliteit auto's, gemaakt voor politiewerk. Als ik de foto's bekijk word ik helemaal happy. Zeker als ik het plaatje zie van de aangepaste kliksystemen voor je gordel. Daar is gewoon al over nagedacht. Geen geklooi, maar gewoon op maat gemaakt voor dienders.



bron: Ford.com


DKAG

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #158 Gepost op: 29 september 2014, 14:04:55
Zoals ik al eerder aangaf moeten de voertuigen wel van US-spec naar EU-spec, o.a. katalysator etc. Alles kan aangepast worden...ligt er maar aan wat je er aan kwijt wilt  ;D
Ford maakt goed uitziende functionele voertuigen.

ach men mag toch wel een beetje dromen...een keertje afstappen van de typsich NLuitgansgpunte "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg". Gewoon weer eens keer echt er voor gaan en uitstekend materiaal aanpassen...ff wat meer uitstraling realiseren, net zoals we dat eindelijk ook hebben gedaan met de OPU....
Misschien ook gelijk erbij voor zorgen dat men zich professioneler kan identificeren op straat dan inplaats van een kartonnetje in plastic....oeps...sla ik weer door???  :D


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,334
Reactie #159 Gepost op: 29 september 2014, 14:18:25
voor 1000+ voertuigen zal er financieel best iets te regelen zijn...