En waarom dan niet? Zijn ze in Frankrijk, Spanje, Engeland en Ierland gek?
Als het voor het uiterlijk zou zijn, had men NOOIT een Touran moeten kiezen. Ik denk dat de wegligging en comfort beter is dan die van de Touran. Dan moet men niet voor een te licht motortje kiezen...
Overigens, de storingen werden veroorzaakt door te dunne contactpuntjes op een printplaat (daar heeft Citroën ook last van) maar die zijn nu verbeterd.
In deze landen heb ik niet altijd een hoge pet op van de voertuigkeuzes idd. En dat hebben veel agenten uit die landen zelf ook al niet.
Je maakt trouwens tegenover mij een vergelijking met een Touran, een voertuig welke naar mijn mening ook niet voldoet.
Ik vind persoonlijk de wegligging en het vermogen belangrijker dan een makkelijke (hoge) instap. Als mensen door hun gewicht of leeftijd niet meer in een lagere auto kunnen zitten, moeten ze misschien maar geen noodhulp draaien (vind ik). En anders lekker de keuze vrijlaten om een bus (zoals Trapo) te pakken.
Bij de KMAr hoor ik nooit iemand klagen (behalve gasten van 2 meter) over het rijden in een VW Golf Variant. De enige klacht is dat hij niet harder gaat als 200 km/u.
Terwijl er bij de politie een aanzienlijke groep collega's rondlopen die de Touran niet vinden voldoen.
Ik zie mijzelf geen achtervolging doen op N en A wegen met een 3008.
Het voertuig is gebouw als gezins auto en niet om hard te kunnen rijden.