Vacaturestop 2014/2015

Auteur Topic: Vacaturestop 2014/2015  (gelezen 378347 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

LSPD

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #220 Gepost op: 4 april 2015, 23:23:44
Een tweede keuze is toch niet voor iedereen een optie lijkt mij? Ik heb ooit eens gehoord over dat je maximaal een half uur (of zoiets) van je regio van aanstelling mag wonen, en dat je anders bereidt moet zijn te verhuizen.. Volgens mij gehoord op een voorlichting (tijdje geleden alweer).

Ik woon in Almere dus dat maakt dat ik zowel in Midden-Nederland kan solliciteren als in Amsterdam, maar als je bijvoorbeeld in Overdinkel (ten oosten van Enschede) of Delfzijl woont is dichtstbijzijnde grens met een andere politie-eenheid zelfs zonder verkeer anderhalf uur rijden.

Aanpassing: Op kombijdepolitie.nl wordt ook wel gesproken over een maximale reistijd van een uur, alsnog denk ik dat een aantal mensen hier niet aan kunnen voldoen met hun tweede keuze.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #221 Gepost op: 4 april 2015, 23:56:29
Als je jong bent, en je gaat bij de politie, dan kan je natuurlijk ook verhuizen.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

jordie29

• Forum gebruiker
Reactie #222 Gepost op: 5 april 2015, 12:01:28
Ik neem toch aan dat ze wel proberen rekening te houden met waar je woont?

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #223 Gepost op: 5 april 2015, 12:03:09
Citaat van: jordie29 link=msg=1341645 date=1428228088
Ik neem toch aan dat ze wel proberen rekening te houden met waar je woont?
Hoezo? Ik ben ook vanuit de ene kant van Nederland naar de andere kant verhuist omdat ik daar bij de politie ging. Er zijn genoeg kandidaten die bij de politie willen, dus ik zou niet al te kieskeurig zijn als sollicitant.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

quattromontanes

• Forum gebruiker
Reactie #224 Gepost op: 5 april 2015, 14:19:06
Sinds de eenheden NHN, ZAWA en KEN samen zijn kunnen net afgestudeerde agenten van de regio Noord-Holland door heel NH geplaatst worden. Collega's van de laatste lichting konden naar Den Helder, Zandvoort en IJmuiden. Als je kijkt naar de afstand tussen bijv. Hoofddorp en Den Helder kun je verwachten dat je een langere reistijd hebt.
Mensen kunnen bot en scherp tegelijk zijn..

ralphc

• Aspirant Hoofdagent, eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
Reactie #225 Gepost op: 9 april 2015, 16:34:03
Ik zie een aantal vacatures verschijnen.  

Eevee

• Forum gebruiker
Reactie #226 Gepost op: 9 april 2015, 17:28:18
YES!! Gesolliciteerd voor N4 - Hoofdagent Rotterdam... Hier heb ik zo lang op gewacht! 8)

Zat inmiddels ook al in selectie traject voor VP'er.. Daar moet ik alleen nog medische keuring (13 april a.s.) en BGO-onderzoek voor afronden.

Iemand enig idee of rapportage van VP'er ook geldig is voor een N4-functie..? of moeten er wellicht bepaalde onderdelen opnieuw gedaan worden? Ooit ergens gelezen dat een positieve rapportage namelijk 2 jaar geldig blijft..

En nu maar afwachten. O0
Sollicitatie Politiekundige

jss179

• VAP-AT
  • Forum gebruiker
Reactie #227 Gepost op: 9 april 2015, 17:43:07
Die blijft twee jaar geldig inderdaad! Echter is er volgens mij voor VP een lagere score benodigd dan voor N4.

Succes in ieder geval! Ik ga ook een poging wagen :-)

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #228 Gepost op: 9 april 2015, 18:12:16
Ik zie ze ook eindelijk :D
Solliciteren voor Den Haag ! :)
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

Eevee

• Forum gebruiker
Reactie #229 Gepost op: 9 april 2015, 18:37:11
Citaat van: jss179 link=msg=1342565 date=1428594187
Die blijft twee jaar geldig inderdaad! Echter is er volgens mij voor VP een lagere score benodigd dan voor N4.

Succes in ieder geval! Ik ga ook een poging wagen :-)

Ja klopt! Er is idd een lagere score nodig..
Voor VP is een somscore nodig van: 23
Voor N3+4 is een somscore nodig van: 30
Voor N5+6 is een somscore nodig van: 34

Deze somscore is gebaseerd op de volgende competenties: besluitvaardigheid, contactgerichtheid, communicatieve vaardigheden, inlevingsvermogen, initiatief, flexibiliteit, zelfinzicht en tolerantie..

Mijn somscore van mijn huidige rapportage is 35. Maar vroeg mijzelf af of ik niet misschien deel B van de selectie opnieuw moet doen. Ik ben natuurlijk door de selectie gekomen als VP'er (niet vuurwapendragend) en waarschijnlijk is de selectie voor N4 van deel b zwaarder dan de selectie van deel B als VP'er...
Ik hoop natuurlijk dat ik geen enkel deel opnieuw hoef te doen, en gewoon door kan!! Maar goed, eerst afwachten of ik door de briefselectie kom voor deze vacature  ::)

Jij ook succes met solliciteren!  8)
Sollicitatie Politiekundige