Hoi!
Ben al een tijdje aan het meelezen, nu toch maar even aagemeld want dat is gewoon leuker!
Ik heb ook gesolliciteerd voor hoofdagent Noord Nederland. Ik heb gelijk op 9 april gesolliciteerd maar tot op heden nog geen mail ontvangen dat ik testen moet maken..
Een collega die ook gesolliciteerd heeft, heeft de mail wel al gehad. Uiteraard heb ik ook gebeld met W&S en mij is verteld dat de mail in plukken wordt verstuurd.
Naar mijn weten gaat het niet op naam, aangezien mijn achternaam begint met een J en die van mijn collega met een V.
Omdat er mensen zijn die nu toch al eem uitnodiging hebben gehad voor de eerste selectiedag, begin ik het toch wel heel spannend te vinden. Ik ga morgen maar weer eens bellen. Het is me namelijk niet duidelijk of iedereen de testen moet maken.
Ik ben vorige week trouwens bij Bewust Blauw geweest voor VP, maar hiervan afgehaakt omdat ik ook had gesolliciteerd voor niveau 4. Ze vertelddn trouwens wel dat er hoogstwaarschijnlijk medio juni weer vacatures voor niveau 4 vrij komen. Dus mocht je er deze ronde niet bijzitten..