Beste medewerker van de politie,
Momenteel voert Fontys Economische Hogeschool Tilburg een onderzoek uit naar het imago van de Nederlandse politie. Inmiddels hebben we al meer dan 270 mensen over dit onderwerp bevraagd. In aanvulling op dit onderzoek willen we u en uw collega's enkele vragen stellen over het zogenaamde verwachte imago van de politie: welke oordelen denken u en uw collega's dat Nederlanders uitspreken over uw organisatie? Mag ik u vragen deel te nemen aan dit onderzoek door de volgende vragenlijst in te vullen?
http://www.thesistools.com/web/?id=429001Als u een exemplaar wilt ontvangen van het rapport van dit onderzoek, dan kunt u aan het einde van deze vragenlijst uw emailadres achterlaten. Uiteraard kunt u ook direct met mij contact opnemen.
Uiteraard hopen u en wij dat iedere Nederlander een 10 als rapportcijfer geeft aan de politie, maar in de werkelijkheid zal niet iedereen dat gedaan hebben. Daarom willen wij u vragen de enquête vanuit een realistisch perspectief in te vullen. Mag ik u verzoeken de vragenlijst voor 4 oktober te beantwoorden?
Met vriendelijke groeten,
Dr. C.P. Stalpers (Cedric)
Docent onderzoeksmethoden
Fontys Economische Hogeschool Tilburg
www.fontys.nl