Hr Adema, je weet me wel te vinden.
Het lijkt zo langzamerhand wel een persoonlijke vete te worden, terwijl het mijn bedoeling is om de discussie een impuls te geven. Ik discussier op basis van ervaring en argumenten. Ik voel me zelfs genoodzaakt om mij te verantwoorden, omdat jij de feiten verdraaid.
Ik heb nimmer negatieve uitlatingen gedaan over jou opleidings bedrijf, noch heb ik naam van jou bedrijf door het slijk gehaald.
Hoewel de foto's een beetje vertekenen.. Klopt het bij enkele personen de tracheale opening iets bedekt wordt, Maar je kan overal nog volledig bij.. Als je het doet zoals op onderstaande foto doet niet.. Als ik het heb over een bedreigde airway door strak aangetrokken banden bedoel ik niet de banden over de thorax, maar de banden over de opening van de nekspalk. En volgens mij is dit geen vertekende foto.
Kritisch vragen stellen over wij hulpverlening mag, en je mag dat ook komen toetsen.. maar dan moet je ook komen en niet bijvoorbaat de deur dichtgooien.. Omdat jij de waarheid al in pacht hebt. En elke andere manier verkeerd is.. Ik denk dat het uit mijn postings wel duidelijk is dat ik niet tegen EHBO-ers/ first responders ben. Ik ben o.a. vanaf de pilot betroken geweest bij de SIGMA opleiding en geef AED cursussen. Ik gooi zeker geen deuren dicht, maar zet ze zelfs open.
Dat ik niet inga op jou uitnodiging is omdat ik geen meerwaarde zie in weer een andere vorm van spinnen en planken. Het planken, zoals door de SOSA wordt onderwezen, is evidence based verantwoord an algemeen geaccepteerd. En dat is waar het om draait. Maar het kan best zijn dat dit volgend jaar anders wordt gedaan op basis van nieuwe evidence. Hulpverlening is immers dynamisch. Daarmee pretendeer ik niet de wijsheid in pacht te hebben, noch dat jouw werkwijze fout is.
En ja dat jij niet komt, tekend dus precies jouw gedrag.. en het feit dat jij denkt niets meer te leren hebt.. en het feit dat jij nog meer sprookjes over ons de wereld in helpt.. doe je dat bewust samen met Wicher ? Jullie roepen beide op afstand terwijl je mij nog nooit gesproken hebt en je ons nog nooit hebt zien werken.. En als RAV IJsselvecht dit een probleem had gevonden, stonden ze echt wel direct bij ons op de stoep.. want de leiding van de RAV weet ons heel goed te vinden... Geloof me Throphy en Wycher vertegenwoordigen in deze niet de mening van RAV IJsselvecht.. Inderdaad verkondig ik mijn eigen mening. Mijn postings hebben niets en op generlei wijze te maken met de mening van Wicher. Ik vraag mij af over welke sprookjes jij het hebt. Wijs mij een posting aan van mij waarin ik jou bedrijf in diskrediet breng!
Maar…. wie werkt er hier bij de RAV? Jij durft te beweren dat mijn mening niet die van de RAV is? Dat betekend dat jij mijn leidinggevende beter weet te kennen?
Ik kan je wel zeggen dat het de aandacht heeft van de RAV, dat wel. Je moet niet voor doen voorkomen alsof de RAV alles goed vindt wat jij doet. Over welke leiding praat jij?
Ik denk voorzichtig dat mijn mening iets dichter bij de opvatting van de RAV ligt dan die van jou. Heeeel voorzichtig.
Het moet toch niet gekker worden.