0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Maar hoe komt het dat de monstertruck het publiek inreed? Zat het gaspedaal vast, werd de bestuurder onwel?Wat denken jullie?
Ter verduidelijking, LL4 heeft geen eigen twitteraccount. Wel bestaat @LuchtvaartN_NL, gerund door scannerluisteraars uit Groningen en Leeuwarden. Nu is daar ook @LuchtvaartO_NL, gerund door scannerluisteraars uit 't oosten van Nederland.
Was het niet zo dat monstertrucks zijn uitgerust met een hoofdzekering? Ik meen namelijk dat er een speciale knop o.i.d. is, wat ervoor zorgt dat alle systemen inééns uitgeschakeld worden.
Dank je Hugo. Ik was altijd van mening dat het een officieel account was . Maar ik ga er dan maar vanuit dat de informatie van de scannerluisteraars klopt.
Ik vraag me af in hoe verre je dit de organisator of de vergunning verlener kunt aanrekenen.De organisator besteld een act en die geeft aan welke ruimte daarvoor noodzakelijk is en welke veiligheidsmaatregelen genomen moeten worden (of geeft aan dit zelf te regelen). Met deze wetenschap vraagt de organisator een vergunning aan en de vergunning verlener gaat (als het goed is) informeren of de aangegeven maatregelen afdoende zijn. Daarnaast zal de vergunning verlener aangeven hoeveel EHV-ers er vereist zijn.