nee, ik had ook zonder voorkennis over dit ongeluk geen vergunning gegeven voor het rijden met een monstertruck op die kleine locatie met die beperkte veiligheidsmaatregelen.
misschien hadden de mensen die deze vergunning verleend hebben zich wat meer moeten verdiepen in monstertrucks?
misschien hebben ze dat wel gedaan, jij oordeelt of beter veroordeeld over en op bais van zaken waar je geen kennis van hebt. Je kent de inhoud:
- van de vergunningsaanvraag niet
- je kent de inhoud van de verleende vergunning niet
- je kent de inhoud van het advies voor de beoordeling van de vergunning niet
- je weet niet of de maatregelen conform de vergunning zijn uitgevoerd
- je weet niet wie er heeft geadviseerd inzake de vergunning
Met andere woorden je weet net zoveel als ik en elk ander op dit forum, helemaal niks !!!
Mijn advies aan jou... oordeel dan ook niet maar beperk je tot respect voor de hulpverlening en medeleven voor de SO's
Deze mensen hebben nooit van Youtube gehoord? Er zijn genoeg filmpjes om te zien wat het inhoud rijden met monstertrucks. Kan je ook inschatten wat er fout kan gaan. Mag hopen dat erbij een vergunning afgifte een onderzoek is gedaan naar wat het evenement inhoud en wat er gebeurd.
Neem van mij aan dat er terdege gekeken wordt naar de risico's en dat je maatregelen opgelegd krijgt soms tot het absurde toe !!