Heel bijzonder dat jij een mensenleven/letsel wil vergelijken met aansluiting van mechanische zaken
Je hebt niets van deze discussie begrepen Henk,
Dus: als je het niet met me eens bent ben je dom.
Dat bedoelde ik nu met "open mind".
En Peter, als een brandweerteam mij zonder kennis van zaken uit een loods sleept, onder het motto "hij moet daar weg" en ik hou daar rugletsel aan over, ben ik dan blij dat de ambupleeg daar begrip voor heeft? Ik wordt dan liever geevacueerd door een brandweer rescueteam wat weet wat het doet, mij fixeert en dat de ambupleeg maar dan geen begrip voor heeft, maar mijn letsel niet verergerd wordt.
Dat ik het vergelijk met een mechanisch gedeelte komt omdat de voorstanders van het inperken van wat meer geavanceerdere hulp door niet professionals het ook hebben over de voor en tegen voor de
ambu pleeg, nooit over wat het beste is voor de patient, dat komt niet aan bod. Dus zo lang je het hebt over verantwoordelijkheid, mogelijkheden voor het onderzoek hebben de anderen niet iets gedaan waar ik later de schuld van krijg heb je het over verantwoordelijkheden en niet over het zo goed mogelijk behandelen van de patient.
Want als je dat belang voor ogen zou hebben zou hier niet de ambu pleeg, maar garanties voor het welzijn van de patient centraal zijn en oplossend gedacht worden.
Dus ik SNAP het wel, ben niet dom maar ben het hardgrondig NIET met je eens! En niet iedereen die het niet met je eens is is dom, Tin tin. Op grond van aangevoerde argumenten mag je me overtuigen, niet door te stellen dat ik je niet kan volgen.
Henk