Eindgesprek behaald verkorte opleiding tot Politiekundige eenheid Oost Nederland

Auteur Topic: Eindgesprek behaald verkorte opleiding tot Politiekundige eenheid Oost Nederland  (gelezen 11145 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Lieke

• Aspirant Politiekundige
  • Forum gebruiker
Hoi!

Gisteren heb ik mijn eindgesprek gehad bij de eenheid Oost Nederland voor de verkorte opleiding tot Politiekundige. Dit gesprek is goed verlopen en ze vonden mij passend binnen het korps. Ik ben dus door! 098uo Er is echter wel een maar... als blijkt dat er meer geschikte kandidaten zijn dan plek is word ik in de portefeuille gestopt. Zodra er weer plekken beschikbaar zijn krijg ik bericht. Ik hoop natuurlijk dat ik gelijk door ben, maar het is dus nog heel spannend.. :D

Ik vroeg me af wie nog meer het eindgesprek heeft doorstaan voor de (verkorte) opleiding tot politiekundige Oost Nederland (of andere eenheden)?

Groetjes,

Lieke

LuukPol

• Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
Ha Lieke, gefeliciteerd! Zo'n vier weken geleden heb ik ook het eindgesprek met goed gevolg afgerond! Zij het voor de eenheid Noord-Nederland. Ook ik hoop in januari te starten met de verkorte opleiding! Misschien verschilt het per eenheid maar ik krijg uiterlijk 14 november te horen of ik mag starten. Welke vooropleiding heb jij gedaan?

Yadda

• Junior gebruiker
  • **
Gefeliciteerd! Toch wel een beetje jaloers hoor... Toen ik begon bestond de verkorte opleiding Politiekundige Bachelor niet meer.

Hoop dat je snel uitsluitsel krijgt.

Lieke

• Forum gebruiker
Citaat van: LuukPol link=msg=1301863 date=1413297869
Ha Lieke, gefeliciteerd! Zo'n vier weken geleden heb ik ook het eindgesprek met goed gevolg afgerond! Zij het voor de eenheid Noord-Nederland. Ook ik hoop in januari te starten met de verkorte opleiding! Misschien verschilt het per eenheid maar ik krijg uiterlijk 14 november te horen of ik mag starten. Welke vooropleiding heb jij gedaan?

Poeh.. Spannend he! Ik denk ook dat de uiterlijke termijn van 14 november voor mij geldt. Nog even afwachten dus. Ik heb in september mijn HBO diploma Maatschappelijk werk en dienstverlening mogen ontvangen! Wat heb jij hiervoor gedaan? :)

Lieke

• Forum gebruiker
Citaat van: Yadda link=msg=1301872 date=1413299236
Gefeliciteerd! Toch wel een beetje jaloers hoor... Toen ik begon bestond de verkorte opleiding Politiekundige Bachelor niet meer.

Hoop dat je snel uitsluitsel krijgt.

Jaaaa dit is pas weer ingevoerd! Heb jij de vierjarige opleiding gevolgd?  :)

JensR

• Junior gebruiker
  • **
Traject verloopt voor iedereen weer anders heb ik het idee. Ik heb ook gesolliciteerd voor politiekundige Oost Nederland. In augustus te horen gekregen dat resultaten goed genoeg waren om onder voorbehoud van medische keuring en bgo in januari met de verkorte opleiding te mogen straten. Afgelopen week is als laatste het bgo positief afgerond, nu wachten op arbeidsvoorwaarden gesprek en dan neem ik aan het tekenen van contract...

Cabo

• Senior gebruiker
Citaat van: JensR link=msg=1302001 date=1413323123
nu wachten op arbeidsvoorwaarden gesprek en dan neem ik aan het tekenen van contract...

Bij de politie teken je geen contract. Zij maken een besluit op, dit hoef jij niet te tekenen.

Lieke

• Forum gebruiker
Citaat van: JensR link=msg=1302001 date=1413323123
Traject verloopt voor iedereen weer anders heb ik het idee. Ik heb ook gesolliciteerd voor politiekundige Oost Nederland. In augustus te horen gekregen dat resultaten goed genoeg waren om onder voorbehoud van medische keuring en bgo in januari met de verkorte opleiding te mogen straten. Afgelopen week is als laatste het bgo positief afgerond, nu wachten op arbeidsvoorwaarden gesprek en dan neem ik aan het tekenen van contract...

Hmmm ik denk dat jij misschien toch ook nog mee moet dingen in de eventuele ranking die ze heel waarschijnlijk gaan toepassen. Mij is namelijk verteld dat dit voor iedereen geldt en dat ze na de laatste gesprekken gaan kijken hoe en wat. Ik hoop natuurlijk dat jij gewoon kan starten!  O0

JensR

• Junior gebruiker
  • **
Heb net voor de zekerheid met de front office gebeld en je hebt gelijk. Eerdere telefoontje wat ik heb gehad berustte op verkeerde informatie welke ze vervolgens vergeten zijn te corrigeren.

Iedereen gaat nog door het rekenmodel.. Nu duimen voor goed een goed bericht!

Lieke

• Forum gebruiker
Citaat van: JensR link=msg=1302097 date=1413367597
Heb net voor de zekerheid met de front office gebeld en je hebt gelijk. Eerdere telefoontje wat ik heb gehad berustte op verkeerde informatie welke ze vervolgens vergeten zijn te corrigeren.

Iedereen gaat nog door het rekenmodel.. Nu duimen voor goed een goed bericht!

Heeeeeeeel hard duimen en anders wachten wachten wachten.. Maar we komen er wel! :D