Eindgesprek behaald verkorte opleiding tot Politiekundige eenheid Oost Nederland

Auteur Topic: Eindgesprek behaald verkorte opleiding tot Politiekundige eenheid Oost Nederland  (gelezen 11146 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

LuukPol

• Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
Citaat van: Lieke link=msg=1301902 date=1413307986
Ik heb in september mijn HBO diploma Maatschappelijk werk en dienstverlening mogen ontvangen! Wat heb jij hiervoor gedaan? :)

Ah, relevant. Ik heb ook dit jaar, al was het in juni, mijn diploma HBO Integrale Veiligheid behaald. Het blijft spannend, in principe zijn we overal doorheen maar kunnen we nog steeds afgewezen worden! Pff.. de weken duren lang.

Lieke

• Aspirant Politiekundige
  • Forum gebruiker
Citaat van: LuukPol link=msg=1302109 date=1413371637
Ah, relevant. Ik heb ook dit jaar, al was het in juni, mijn diploma HBO Integrale Veiligheid behaald. Het blijft spannend, in principe zijn we overal doorheen maar kunnen we nog steeds afgewezen worden! Pff.. de weken duren lang.

Ook relevant lijkt mij! Maar niet bindend afgewezen worden.. we worden op de wachtlijst geplaatst en mogen verder zodra er nieuwe plekken zijn. Dus dat is nog een puntje van hoop.. hihi :-\

LuukPol

• Forum gebruiker
Ja, op de wachtlijst. Toch heb ik daar niet erg veel vertrouwen in. Onlangs is door de minister wederom aangegeven dat er te veel personeel is bij de politie. Ik ga er dan ook niet van uit dat er binnen twee jaar een nieuwe lichting politiekundigen aangetrokken gaat worden. Mijn hoop gaat toch vooral uit naar deze ronde! Fingers crossed till then..

Lieke

• Forum gebruiker
Citaat van: LuukPol link=msg=1302170 date=1413385941
Ja, op de wachtlijst. Toch heb ik daar niet erg veel vertrouwen in. Onlangs is door de minister wederom aangegeven dat er te veel personeel is bij de politie. Ik ga er dan ook niet van uit dat er binnen twee jaar een nieuwe lichting politiekundigen aangetrokken gaat worden. Mijn hoop gaat toch vooral uit naar deze ronde! Fingers crossed till then..

Ik hoop het ook... en anders misschien een niveau lager starten  :-\

LuukPol

• Forum gebruiker
Citaat van: Lieke link=msg=1302222 date=1413402691
Ik hoop het ook... en anders misschien een niveau lager starten  :-\

Is dat een optie? Ik weet niet of ik dat zou willen.

JensR

• Junior gebruiker
  • **
Zijn er meer mensen die vandaag mail hebben gehad met het bericht dat de sollicitatieprocedure succesvol is doorlopen en dat binnenkort het aanstellingsbesluit wordt ontvangen?  Ik heb voor de zekerheid nog maar een keer gebeld en het zou nu toch echt definitief moeten zijn!  098uo

LuukPol

• Forum gebruiker
Gefeliciteerd, ik heb nog niks mogen ontvangen.. je maakt het nu wel extra spannend  :-\

LuukPol

• Forum gebruiker
Joehoe! Ook ik ben gebeld dat ik niet meer on-hold sta maar door mag!

JeroenV

• Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat

Gefeliciteerd allen!  098uo

Lieke

• Forum gebruiker
Nog niks gehoord...  :'(

Maar.. Zo fijn voor jullie!  ;D