Omdat de tegelzetter waarschijnlijk het verhaal wel recht krijgt getrokken uit hoofde van zijn functie , maar als zijnde ''17 jarige persfotograaf'' zit je in een situatie wat helemaal niet kan.
Op welke grond dan? Zie jij directe relatie tussen beide dat zijn vader met hun privé auto in de sloot rijd en het feit dat hij aan persfotografie doet?
Daarbij, zijn vader was de bestuurder, die draag zijn eigen verantwoordelijkheid in het verkeer.
Wees blij dat hij een "ouder" mee heeft en dat hij niet zelf "alleen" op avontuur is gegaan....
Echt je haalt er nu alleen maar randzaken bij en je reageert naar mijn mening ook nog eens ontzettend overtrokken.
Als zijn vader hem naar een incident wil rijden prima, zolang dit (net zo als al het andere verkeer) maar binnen de kaders van het wet gebeurd is er niet aan de hand, op de incident locatie zal hij (de jongen) door het ontbreken van een perskaart dan ook op afstand moeten blijven.
Persoonlijk heb ik liever een minderjarige die ik makkelijk op afstand kan houden dan een "pro" die door zijn perskaart zich zelf van alles denkt toe te kunnen verwerven.