Nou gaan we het helemaal krijgen . Ik lijk kortzichtig omdat ik niet eens ben met anderen hun mening. . ALs je nou gewoon terug leest zie je dat er zat argumenten staan die voor mij persoonlijk afdoende zijn om tot de conclusie te komen dat IK het onverandwoord vind. ALs jij vind dat je een minderjarige naar een incident moet brengen doe je dat toch gewoon?
Gelukkig is het jou mening, en die mag je vanzelfsprekend hebben, maar..... omdat jij iets onverantwoord vind betekend dit natuurlijk niet dat het zo is.
Ik vind persoonlijk dat jij te hard oordeelt over dit specifieke geval, jij mag jou mening hebben, ik de mijne.... Toch?
Overigens baseer ik "mijn" mening in deze over het feit dat ik vind dat jou aangedragen punten die je gebruikt om je mening te stoelen niet echt sterk zijn, maar goed dat hebben genoeg anderen hier ook al geschreven.
Nogmaals, ik zie het probleem niet dat een vader zijn minderjarige zoon naar een incident locatie brengt, zeker wanneer alle daar geldende regels in acht worden genomen. M.a.w. als de jongen zijn foto's wil nemen achter het rood/witte lintje, laat hem lekker zijn gang gaan.......