Brandstichting in jongerenhanghok voeroever - (Medemblik).

Auteur Topic: Brandstichting in jongerenhanghok voeroever - (Medemblik).  (gelezen 1420 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Terry Rob

  • Gast
Melding:  0202021 01:28:52 20-07-05 GROUP BR 1 RECR DE VOOROEVER MBK BUI BETREFT JONGERENHANGHOK MBK649 BRW Medemblik ( Ploeg 1 381 )
--------------------------------------------------
Brandstichting in jongerenhanghok voeroever - (Medemblik).  

20 Jul 2005 - Rond de klok van half 2 s`nacht werd er gemeld dat er brand was in het jongerenhanghok op de voeroever. De brandweer ging er met spoed heen omdat er mogelijk uitbreiding kon zijn door de bomen die er dicht bijstonden. Zelf viel er zowat niks meer te redden van het hanghok.  

De politie heeft al vrijgegeven dat het om brandstichting gaat. Omdat het al eens vaker is voorgekomen. En er is geen enkele aanleiding dat het hanghok zomaar in de rook opgaat. Zonder brandstichting.

Meer foto`s:  http://www.112medemblik.nl







7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1 Gepost op: 20 juli 2005, 11:48:02
Tja. Dus met regen niet meer droog zitten voor ze.  ::)


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 20 juli 2005, 11:55:52
Ik kreeg de melding op me pager, vondt het knap dat ik niet wakker werd want meestal scheuren ze met spoed door de stad. Wel grappig dat je 's ochtends nog helemaal heen ging om foto's te maken van het verbrandde hok  :o  :D. En Gerard er zat zowat nooit iemand in en het is al meerdere keren in de fik gestoken. Dat blijken ze leuk te vinden, en dan lopen ze later te zeuren dat ze geen plek hebben om ergens te zitten of te hangen  ???.


Terry Rob

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 20 juli 2005, 12:05:42
Ik heb op me pager de monitor code aanstaan ook al staat me pager op stil. Maar die ging dus niet af. Anders had ik er wel snel naartoe gefietst.  ;)

(Gek maarja  ;D)


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 20 juli 2005, 15:16:49
Ik heb op me pager de monitor code aanstaan ook al staat me pager op stil. Maar die ging dus niet af. Anders had ik er wel snel naartoe gefietst.  ;)

(Gek maarja  ;D)

Ik denk dat je dan voor wat foto's was heen gefietst zoals je nu hebt gemaakt, het is toch nog wel een stukje fietsen en de flammen zijn zo geblust, dan heb je alleen maar het overgebleven puin zoals je nu op de foto's hebt.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5 Gepost op: 20 juli 2005, 18:34:35
HEy dat ken ik, paar jaar geleden toen ik er was, hadden ze daar ook een brandje, weet ik me nog te herinneren, misschien staan de resten er volgende week nog ;) (dan ben ik der weer als et goed is  :P)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !