GRIP 1 (gestrande bezoekers Halloweenparty Walib) NS-station Stationsplein - Harderwijk 25-10-2014

Auteur Topic: GRIP 1 (gestrande bezoekers Halloweenparty Walib) NS-station Stationsplein - Harderwijk 25-10-2014  (gelezen 18636 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

AVN

• Forum gebruiker
Mensen (jongeren) worden hier (blijkbaar ten onrechte) zwaar aangevallen.
Niet meer dan logisch dat ze heftig en verontwaardigd reageren.

JJ75

• Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
Citaat van: AVN link=msg=1304280 date=1414256066
Mee eens.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Citaat van: AVN link=msg=1304280 date=1414256066
Dat mag, maar dan nog gelden er fatsoensnormen.....

JJ75

• Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
Citaat van: Peter71 link=msg=1304287 date=1414256855
Dat mag, maar dan nog gelden er fatsoensnormen.....
Naar mijn persoonlijke mening is er ophetzelfde niveau als de reactie van GLZ. Het is een juiste constatering dat iemands hersenen niet de juiste info hadden. Maar nu weer vriendelijk verder.

warhamstr

• Forum gebruiker
Citaat van: nikitapalermo link=msg=1304276 date=1414255675

...
 Woest ben ik.

Waarom? Was het niet leuk in Walibi? Volgende keer even wat meer rekening houden met de drukte aub.

nikitapalermo

• Junior gebruiker
  • **
Citaat van: NikonDirk link=msg=1304279 date=1414255851
Zo 'n toon sla je tegen niemand aan, dus ook niet tegen mij. Stel  je eerst eens fatsoenlijk voor zoals ieder nieuw lid dat normaal gesproken doet. Dan praten we -wellicht- verder..

Dan gaan we op de fatsoenlijke manier verder, mijn vraag blijft aan jou om me te vertellen hoe jij vind dat we het moesten aanpakken. En waar je het woord dom vandaan haalt, ik zou ook graag willen weten (als je het niet erg vind) waarom jij dat woord geschikt vind om zomaar te roepen.

Bert65

• Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
Ik kan mij de frustratie wel voorstellen van de schrijfster.  Ik heb ook het vermoeden dat  het park weet hoeveel mensen een kaart hebben. Dit zullen ze ook wel kortsluiten met een vervoersbedrijf. Ik snap het niet dat een vervoersbedrijf hier niet op in kan spelen. Als ik Walibi was, zou ik de volgende keer een andere vervoerder zoeken.
Veel schrijvers vinden dat de kosten van de inzet verhaalt moeten worden. Doe dat dan bij Connexxion. Zij konden niet aan de eis voldoen om de mensen op tijd bij het station te krijgen.

nikitapalermo

• Junior gebruiker
  • **
Citaat van: warhamstr link=msg=1304293 date=1414257421
Waarom? Was het niet leuk in Walibi? Volgende keer even wat meer rekening houden met de drukte aub.

Voordat je deze reactie geplaatst had was het misschien goed geweest om naar de andere comments te lezen. We hebben namelijk goed gekeken naar de drukte en zijn daar (nogmaals) 2 uur van te voren gaan staan terwijl een persoon die er niet over na denkt, er 10 minuten van te voren gaat staan. Heb ik gelijk ? Als 2 uur van te voren niet goed genoeg was, mag ik dan weten hoe we anders rekening moesten houden met de drukte?

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Citaat van: Bert65 link=msg=1304296 date=1414257727
Ik kan mij de frustratie wel voorstellen van de schrijfster.  Ik heb ook het vermoeden dat  het park weet hoeveel mensen een kaart hebben. Dit zullen ze ook wel kortsluiten met een vervoersbedrijf. Ik snap het niet dat een vervoersbedrijf hier niet op in kan spelen. Als ik Walibi was, zou ik de volgende keer een andere vervoerder zoeken.
Veel schrijvers vinden dat de kosten van de inzet verhaalt moeten worden. Doe dat dan bij Connexxion. Zij konden niet aan de eis voldoen om de mensen op tijd bij het station te krijgen.
Dat bedoel ik. Een organisator van een evenement weet hoeveel mensen er op een evenement komen, ik neem nog steeds aan dat er kaarten gekocht moesten worden. Je weet hoeveel kaarten er verkocht zijn. Je weet dus precies hoe je de vervoersstromen moet gaan inrichten om die mensen weer op tijd op de trein te krijgen zodat ook iedereen op tijd naar huis kan.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
https://www.frightnights.nl/nl/tickets-%26-info/?gclid=CNjWpOCqyMECFSoCwwodgjUAtQ

Goh, er is kaartverkoop. De organisator weet dus precies hoeveel mensen er aanwezig zijn. Je kan als organisatie dus afspreken met vervoersbedrijven hoeveel bussen er klaar moeten staan om de mensen ruim op tijd op het station te krijgen, zodat ook een ieder ruim voor de laatste trein op weg is naar huis. ::)