Waarom een rekening van een inzet bij iemand neer willen leggen. Hier roepen een behoorlijk aantal mensen moord en brand over de kosten van de inzet terwijl er elk weekend ik weet niet hoeveel politie er wordt ingezet voor de voetbal om een stel dwazen, die zich graag van de titel supporter willen voorzien, zich niet weten te gedragen. Wanneer er dan aangedragen wordt om de kosten van deze wekelijks terugkerende inzetten te verhalen op de clubs wordt je hier tot de grond afgefakkeld.....
Ik heb bij het verhalen van deze inzetkosten een beetje een gevoel van "met twee maten meten" maar dat zal vast komen omdat de voetbal heilig verklaard is.
Als alle betrokkenen een deel van hun verantwoording missen, en dan bedoel ik organisator EN bezoekers, dan kom je op een punt dat er zaken dermate misgaan dat er een hulpverlening opgestart moet worden en mijns inziens is die daartoe nou net in het leven geroepen anders was het geen hulpverleningsdienst geweest.
Gemiste verantwoording door organisatie, aantal bezoekers met OV
Gemiste verantwoording organisatie, niet op tijd inzien dat je een vervoers probleem gaat krijgen.
Gemiste verantwoording bezoekers, als je merkt dat het wel erg druk wordt op tijd inspelen op die drukte en een alternatief zoeken voor het geval het mis loopt.