Plaats hier foto's van International voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van International voertuigen  (gelezen 24811 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

louis van t

• Senior gebruiker
Reactie #70 Gepost op: 25 juli 2006, 21:04:58
Lijkt mijn beter een nieuwe topic te openen dat een reeds bestaand topic over een bepaald onderwerp zomaar te veranderen in een geheel andere topic. Je maakt van een topic over DAF toch ook niet een topic over Amerikaanse brandweerwagens omdat DAF inmiddels van een Amerikaans bedrijf is. Sorry dat ik het moet zeggen maar kijk dan eerst bij het begin van een topic als je het niet zeker weet.   
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief

jwpots

• Gast
Reactie #71 Gepost op: 25 juli 2006, 21:16:34
Lijkt mijn beter een nieuwe tooic te openen dat een reeds bestaand topic over een bepaald onderwerp zomaar te veranderen in een geheel andere topic. Je maakt van een topic over DAF toch ook niet een topic over Amerikaanse brandweerwagens omdat DAF inmiddels van een Amerikaans bedrijf is. Sorry dat ik het moet zeggen maar kijk dan eerst bij het begin van een topic als je het niet zeker weet.   
Om even duidelijkheid te scheppen, het gaat NIET om internationalE, maar om het vrachtwagenmerk International. Ook wel bekend als International Harvester. Zie ook bijgaande link.
http://www.brandweerevenementen.nl/projecten/as_33_1960.htm

Groet
Johan

Roandala

• Senior gebruiker
Reactie #72 Gepost op: 25 juli 2006, 22:58:05
Sorry wist ik ook niet, heb de mijne verwijderd

ver.helmond

• Gast
Reactie #73 Gepost op: 26 juli 2006, 08:27:54
Sorry wist ik ook niet, heb de mijne verwijderd

Ik ook maar...  ;)

Feuerteufel

• Forum gebruiker
Reactie #74 Gepost op: 26 juli 2006, 16:39:49
Lijkt mijn beter een nieuwe topic te openen dat een reeds bestaand topic over een bepaald onderwerp zomaar te veranderen in een geheel andere topic. Je maakt van een topic over DAF toch ook niet een topic over Amerikaanse brandweerwagens omdat DAF inmiddels van een Amerikaans bedrijf is. Sorry dat ik het moet zeggen maar kijk dan eerst bij het begin van een topic als je het niet zeker weet.   

Er bestaat toch  een al een topic "Buitenlandse brandweervoertuigen"  ???

Hiervoor zou je kunnen lezen "InternationalE Voertuigen ;)

denkweb

• Manager meldkamer van Amerongen Berging
  • Forum gebruiker
  • en door!
Reactie #75 Gepost op: 24 juli 2007, 20:34:30
Logicx Berging heeft er twee in haar bezit:

Beide Navistar International 4700;
In Arnhem stond er een (tegenwoordig in Wijchen), en in Rotterdam staat er een (reed vroeger op nascar-circuit).

Beide zijn als kraanwagen met een Century kraan uitgerust:

Rotterdam heeft een rotator-kraan:

In Amerika leverde oa Miller Industries deze kraanwagens:

Voor zover mij bekend rijdt er nog geen nieuw model International 4700 als takelwagen rond.
Wel zijn er in Nederland nog 2 andere inters 4700 te vinden; beide hadden een afzetbak.
Eén was eigendom van het voormalige bergingsbedrijf Pillen in Winterswijk, de andere is eigendom van een berger in de regio Utrecht.

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #76 Gepost op: 24 juli 2007, 20:39:50
Ik geloof dat er wel eens één van Takel- en Bergingsbedrijf "Modern" gezien heb....  ???

Edwinvw

• Senior gebruiker
Reactie #77 Gepost op: 24 juli 2007, 20:49:23
Ik geloof dat er wel eens één van Takel- en Bergingsbedrijf "Modern" gezien heb....  ???

Inderdaad "Modern" heeft zo'n grote truck  op http://www.modern-berging.nl staat er 1 volgens mij!! (als ik  denk dat dat de goeie is :P)

denkweb

• Forum gebruiker
  • en door!
Reactie #78 Gepost op: 29 juli 2007, 10:53:12
Modern volgens mij niet. Die Inter met schuifbak stond bij Verweij Trucking in Lopik. Kon er vd week even niet op komen.

Collewijn Groenekan heeft ook iets wat er op lijkt, maar dat is een Freightliner.

denkweb

• Forum gebruiker
  • en door!
Reactie #79 Gepost op: 29 juli 2007, 10:55:23
Verweij Trucks:

International 4700:

International Loadstar:

Zij rijden ook International voor de hobby; lees hier: klik!