0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Of dit specifieke voertuig van de SpoPo is weet ik niet, de polo'tjes worden ingezet tbv. piket, studenten en veel meer ...
Okee, ja ik moet zeggen dat ik hem met groote regelmaat zie rijden omgeving station enzo
Dienst : KLPD Dienst SpoorwegpolitieAfdeling/Buro : RotterdamSoort voertuig : DienstautoMerk : VolkswagenBijzonderheden: Nieuwe lichtbalk op het dak, op binnenplaats Spopo NS Station Rotterdam Centraal.
Dienst: KLPD, dienst SpoorwegpolitieRoepnummer: -Soort voertuig: HondengeleidersvoertuigMerk en type: Volkswagen T5Overige bijzonderheden: -
Wie kan hieronder het een en ander aanvullenDienst: KLPDRoepnummer: -Soort voertuig: -Merk en type: Volvo V50Overige bijzonderheden: -Dienst: KLPDRoepnummer: -Soort voertuig: -Merk en type: Volkswagen PoloOverige bijzonderheden: -Dienst: KLPDRoepnummer: -Soort voertuig: Politie paardenvoertuigMerk en type: Toyota Land CruiserOverige bijzonderheden: -Dienst: KLPDRoepnummer: -Soort voertuig: Politie paardenvoertuigMerk en type: Toyota Land CruiserOverige bijzonderheden: -Dienst: KLPDRoepnummer: -Soort voertuig: Politie paardenvoertuigMerk en type: Toyota Land CruiserOverige bijzonderheden: -
Zijn er nog foto's van de toenmalige NS spoorwegpolitie ?
Ik heb er nog een gevonden: een scan van een papieren foto. Opname bij het toenmalige PVI in Apeldoorn. Ik heb ook nog een foto van een verbinding/commandowagen van de NS-SpoPo. Interesse? Dan plaats ik die ook.http://yfrog.com/74nsspoporenault191996scaj