0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Schrijfwerk wegzetten bij OVD Ben ooit ook begonnen met het opschrijven van incidenten, tegenwoordig schrijf ik bijna niets meer op.Regel zo veel als mogelijk ter plaatsen.Eventuele bijzonderheden zet ik weg in de incident rapportage aan het bureau.En ja dat telefoonnummer, als dat echt nodig is dan heb ik idd nog wel wat in de TS, of in mijn binnen, binnen, binnenzak waar dat niet nat wordt.Hoe meer je gaat schrijven en wilt regelen hoe meer mensen van je verwachten, terwijl er toch heel veel werk is wat de burger zelf kan doen, sterker nog moet doen.
Wij gebruiken een klein plankje hout waar we op schrijven, erg makkelijk.En als B schrijf je best wel hoor. Pas nog het afstrepen van woningen die we moesten ontruimen bij een brand in een woongebouw.
Die registratie zet ik weg bij de politie.Ook bij zo'n ontruiming, hier kan naast de politie ook de OVD een rol spelen, dat soort zaken zijn prima bij hen weg te zetten.Zoals gezegd schrijf niet zo veel meer, alleen in bijzondere gevallen.
Ontruiming waarbij de verkeersruimten onder de rook staan en dus moet het wooncomplex door brandweer met ademlucht ontruimd worden. Dan houdt ik als B de regie daar over. Welke woning is wel doorzocht en welke (nog) niet. OVD was druk bezig met de brandbestrijding en zet zo'n ontruiming bij zijn bevelvoerders weg. Hij heeft wel wat beter om zich daarmee bezig te houden. In dit geval sowieso.