Weer die reactie "Beste stuurlui staan aan wal, wij hebben echt wel een betere rijopleiding dan de rest."
Gelijk dan maar de vraag: Hoe kunnen jullie aan de auto van een weggebruiker zien welke rijervaringen hij of zij heeft?
Tijdens een grote grenscontrole aan de A7 bij Nieuweschans in 1999 riep een collega WMR ook een soortgelijke opmerking tegen een automobilist nog voor hij een RBW of ID had gezien, toen kreeg ie het nuchtere antwoord : "Ik ben iemand die jullie rijles geeft."
Maar als ik de diverse teams tegenkom op de weg kan ik ook alleen maar concluderen dat als er iets gebeurt met de eerste auto in het drukke verkeer dat er geen van de achter rijdende voertuigen het overleeft zonder schade om over de inzittenden te zwijgen. Dit durf ik te zeggen met diverse specialistiche rijopledingen in het verleden gevolgd te hebben voor OA OGS met Tropco, Ambu, Mercedes 600SL, G-klasse, Laro en nog een paar kleinere voertuigen.
Nu niet verkeerd lezen, ik snap de reden maar de uitvoering niet.
Dan over de situatie op de N36. Als er een rij auto's in het midden rijdt met zeeeer slechte signalering ( daar zijn we het allemaal wel over eens denk ik ) die ook nog eens donker van kleur zijn en de zon staat laag in het gezicht, dan zie je ze te laat door de bochten heen komen. Want het lijkt een mooie kaarsrechte weg, maar die bochten die er wel in zitten die zijn funest. Dat is ook de reden waarom er een inhaalverbod geld op 80% van deze weg.